gil sapir
Getting your Trinity Audio player ready...
|
ישנם 3 כלים עיקריים חינמיים שתוכלו לרגל אחר המתחרים שלכם בפייסבוק, כדי להבין מה לא עובד להם ובעיקר להבין מה עובד.
למה בכלל כדאי לנו לרגל אחר המתחרים?
1. נוכל להסיק מסקנות מה עבד או לא עבד להם בפרסום ממומן.
2. לדעת אם אנחנו עומדים בקצב שלהם של פרסום פוסטים בכל שבוע
3. לשאוב רעיונות לפרסום ממפרסמים בכל העולם.
כלי מס’ 1: BIG SPY – כלי חינמי (אם אפשרות לתשלום) לריגול אחר מודעות מכל העולם.
לכלי הזה יש שתי מטרות עיקריות.
1. בעזרת שדה החיפוש שלו אתם יכולים לפי מילה או קישור של אתר לראות אילו מודעות רצות, כמה זמן המודעות רצות או רצו בעבר, ולפיכך להסיק כי המודעה של המתחרים שלכם עבדה/לא עבדה.
בנוסף אתכם תחשפו לדפי הנחיתה של המפרסמים, לקריאייטיב שלהם ואפילו תוכלו לשמור לכם את המודעות בתוך הכלי כדי שתוכלו לחזור למודעות שאהבתם.
בלחיצה על מודעה תוכלו גם להוריד את התמונה או הווידאו שהם השתמשו, לראות את הביצועים ועוד.
הכלי השני נקרא AD IDEAS – בכלי הזה תוכלו ממש לחפש גם לפי ביטוי או קישור או אפילו עמוד עסקי בפייסבוק להבין אילו מודעות עבדו, כמה תגובות הם קיבלו כמה לייקים וכד’, וממש להעתיק בלחיצה על כפתור COPY&PASTE למודעות שלכם וכמובן עם קצת שינוי כדי לא להעתיק לגמרי, הדבר הזה בלבד ישפר לכם את האחוזי המרה פלאות.
כלי מספר 2: שקיפות עמוד (PAGE TRANSPARACY) – במקטע הזה תוכלו ללכת לכל עמוד עסקי בפייסבוק ולגלות אילו מודעות הדף הזה מפרסם, לראות האם המודעות באוויר או לא וכמה זמן המודעות האלה תפקדו באוויר, מה שגם יכול לתת לכם אינדיקציה על מוצלחות הפוסט של אותו עמוד עסקי.
וכך למעשה אתם יכולים לראות על כל מפרסם אילו מודעות הוא מפרסם מהעמוד שלו.
**חשוב לזכור כי לא תראו מודעות ב- ADS LIBRARY במידה ואין מודעות באוויר.
כלי מספר 3: השוואת ביצועי עמוד עסקי לעמוד שלכם – בעזרת הכלי הזה תוכלו להשוות את הביצועים של העמוד שלכם לעומת המתחרים שלכם.
תוכלו לדעת כמה פוסטים המתחרים שלכם מוציעים בשבוע, מה רמת האינטרקציה בפוסטים שלהם, וכמה אנשים עוקבים אחרים לעומתכם.
1. הולכים ללשונית INSIGHTS
2. דפים לצפייה – PAGES TO WATCH – לוחצים על הוספת דפים
3. דפים לצפייה – מבצעים חיפוש של דף שרוצים לעקוב אחריו, ומיד הוא יתווסף לכם לעמודה.
זהו מעתה תוכלו תמיד להישאר בכושר, ולהתמיד ביצירת תוכן לקהל היעד שלכם, הכלי הזה ישמש לכם כמעין מאמן אישי שתמיד מדברן לעשייה. בהצלחה!
אהבתם את הכתבה? שתפו אותה ותזכו בהטבות שיווקיות
רוצים לשייף את יכולות השיווק בפייסבוק? לייצר יותר לידים בפחות כסף?