קמפיינים ממומנים בפייסבוק

תוכן עניינים

מה זה קידום ממומן בפייסבוק?

קידום ממומן בפייסבוק זו הדרך לפרסם מודעות ממומנות לגולשים באתר ובאפליקציה של פייסבוק. בישראל משתמשים למעלה מ-5 מליון משתמשים יומיים בפלטפורמה ובעולם למעלה מ-2 מיליארד משתמשים. הקידום הממומן בפייסבוק נחשב עד היום ומרגע יציאתה לשוק של מערכת הפרסום ב-2007 לפלטפורמה הטובה ביותר לקידום עסקים באינטרנט הן מבחינת העלות מול תועלות והן מבחינת איכות הלקוחות הנמצאים בה. הדבר הייחודי שיש לפייסבוק להציע לעומת המתחרים שלה כמו גוגל, זה הדרך הייחודית שלהם לתייג לקוחות שגולשים באינטרנט לשייך אותם לפי קטגוריות בפלטפורמה של הקידום הממומן. 
דבר זה מאפשר לנו כמפרסמים להגיע בדיוק לקהל הלקוחות הרלוונטי לנו. 

איך עושים קמפיינים ממומנים בפייסבוק

כדי לעשות קמפיינים ממומנים בפייסבוק צריך לדעת ולעבור הסמכה בקורס לקידום ממומן בפייסבוק או הסמכה של פייסבוק עצמה כדי לדעת איך לייצר קמפיינים לפי ההגדרות שפייסבוק הגדירה לאלגוריתם שלה לעבוד. מאידך אם אתם עסק גדול ואין לכם את הזמן או היכולת לייצר את החומרים השיווקים ואת הקמפיינים הממונים במערת הפרסום של פייסובק, רצוי שתעזרו בחברה/סוכנות מקצועית שעושה זאת כבר כמה שנים טובות ועדיף שיש להם נסיון בנישה של העסק. 

איך מטרגטים קהל יעד בפייסבוק

כמו שרשום למעלה פייסבוק מרושתת ברחבי האינטרנט ולכן כשגולשים באינטרנט פייסובק יודעת לתייג אותנו על ידי הכלים המתקדמים שלה, ויודעת לתייג אותנו במערכת הפרסום שלה. 
הדבר המעניין שזה נותן למפרסמים זה את היכולת להגיע בדיוק לקהל היעד שלהם, ולהציע להם הצעות ייחודיות ומתאימות, שיעזרו לאותו גולש ויהיו רלוונטים אליו. 
המטרה העליונה של פייסבוק זה לייצר תוכן רלוונטי לגולשים שלה, ולכן פייסבוק מקשה עם החוקים שהיא מחילה על המפרסמים, מכיוון שמטרתה העיקרית של פייסבוק היא לתת תוכן רלוונטי לגולש הממוצע בפיד, לכן כשמפרסם מפרסם מודעה ממומנת בפייסבוק והיא לא קשורה או לא מתאימה בדיוק לקהל שהמפרסם מטרגט זה עלול לעלות בהורדת נקודות למפרסם , התייקרות המודעות ואף לא לקבל תוצאות שהגדרנו כלל. 
יש להזין במערכת הפרסום בדיוק את הנושא/תחום העיסוק של העסק והמערכת תציע לנו הצעות רלוונטיות:

האם קידום ממומן בפייסבוק מתאים לעסק קטן?

קידום ממומן בפייסבוק מתאים לכל סוגי העסקים בין אם הם קטנים או בין אם הם קטנים, בגלל היכולות של המערכת והמחירים הגמישים, פייסבוק נהייתה המרכז פרסום הגדול בעולם והמגוון ביותר לבעלי עסקים, לכן כן, קידום ממומן בפייסבוק הוא מתאים מאוד לבעלי עסקים קטנים ובעלי עסקים חדשים.

האם קידום ממומן בפייסבוק מביא תוצאות?

קידום ממומן בפייסבוק מביא תוצאות על שימוש באסטרגטיות וקידום תוכן לקהל יעד מטורגט, כל עוד מקדמים בפייסבוק בעזרת שיטות עבודה לפי הבית ספר של פייסבוק, ניתן למקסם את ההחזר על ההשקעה שלנו בצורה הטובה ביותר, ולקבל המון תוצאות בזמן יחסית קצר. 
כדאי להעסיק סוכנות מקצועית שתבנה עבורכם את המשפך שיווק הכדאי ביותר שיביא לך לקוחות חדשים לעסק. 
או במקרה שאתם רוצים ללמוד לעשות קמפיינים ממומנים בעצמכם ניתן לעשות זאת על ידי לימוד מכוון של קידום ממומן בפייסבוק ב: post2client הקורס המתקדם המעשי ביותר לקידום עסקים בפייסבוק. 

האם זה יקר לעשות קידום ממומן בפייסבוק?

האם זה יקר לעשות קידום ממומן בפייסבוק זה תלוי בכמה פרמטרים:
1. כמות התקציב שיש לכם
2. גודל הקהל שלכם
3. היכולת שלכם לייצר משפך שיווק מעולה
4. הזמן שלכם להשקיע ביצירת חומרים שמניעים לפעולה כמו ווידאו הסברה וכד’ כמו בסרטוני דודלי. 
בשורה התחתונה לפרסם בפייסבוק זה לא יקר, ניתן להתחיל אפילו בתקציב של 30 שקלים ליום ומשם השמיים הם הגבול. 
למעשה אין תקרה של כמה תקציב אפשר לשים בפייסבוק, אבל יש לשים לב כי כמות הקהל הינה יכולה להיות מוגבלת ולכן רצוי לא לשים תקציב גבוהה מדי כדי שהתדירות של הקפמיינים לא תהיה גבוהה מדי, אחרת יווצר מצב הפוך שבו קהל היעד שלנו רואה את המודעה שלנו “יותר מדי פעמים”.

כמה עולה לעשות קידום ממומן בפייסבוק?

העלות של קידום ממומן בפייסבוק יכולה להשתנות, כמו שרשמנו ניתן להתחיל בתקציב יומי גם של 30 שקלים ביום וזה יכול לעבוד לנו מעולה, אך רצוי ככל שאנו מקבלים יותר תוצאות רלוונטיות לעלות את התקציב ולייצר יותר תוצאות.

דוגמאות לתוצאות בקמפיינים בפייסבוק

השאירו פרטים למטה ונסייע לכם בכל פרט בתהליך.