כמעט סיימת 90%

עוד רגע וההדרכה אצלך,

מלא את כתובת המייל שלך וההדרכה תשלח אליך מידית

איך אתה הולך להפוך כל ליד לליד רותח דרך קידום ממומן בפייסבוק, ההדרכה המקיפה ביותר שנראתה בישראל שתלמד אותך:

  • תלמד איך להגיע ללקוח החלומות שלך
  • תלמד מה עובד היום ב-2023
  • תלמד איך מייצרים ROI חיובי מהקמפיינים
  • תלמד מה לא לעשות בקידום ממומן
  • תלמד איך מערכת הפרסום ה- adsmanager עובדת באמת
  • תלמד על סודות האלגוריתם ב-2021
  • תלמד על אסטרטגיית EVERGREEN
  • תלמד על החוקים לבחירת מודעות מנצחות ולא כאלה שעוברים מתחת לראדר
  • תלמד על חוקי הקופי למודעות שמושכות תשומת לב ולא כאלה שעוברת מתחת לראדר של הלקוח הפוטנציאלי שלך
  • נלמד איך לבנות תקציב פרסום שבנוי להחזר השקעה
  • נלמד איך לבחון אם חברת הקידום שלכם מתאימה לכם.

למה לך בכלל ללמוד ממני?

שמי גיל ספיר, וב-5 שנים האחרונות עזרתי למאות עסקים, להגיע לתוצאות בלתי רגילות בלייצר תנועה בלתי פוסקת של לידים חמים, וכאלה שרוצים לקנות דווקא את המוצר או השירות שלך. 
סודות השיווק או סודות השכנוע יותר נכון, הם הסיבה שגולשים מוכנים לעשות את מה שאתם רוצים שהם יעשו, אבל זה לא פשוט. 
כל משפך הוא שונה, כמו שכל עסק הוא שונה, ואין משהו שעובד לעסק אחד שיעבוד לעסק אחר. 
לכן יצרתי עבורכם את ההדרכה הזו.

"הדרכות מהסוג הזה בדרך כלל תיאורתיות, אני נותן לך ידע פרקטי, שתוכל ליישם כבר בסוף ההדרכה"

מכירים את זה? נרשמתם להדרכה אונליין, וובינר או כל דבר אחר, וכל מה שקיבלתם זה ידע תיאורתי, שהמטרה העיקרית שלו היא למכור לכם (שזה בסדר גמור) אבל, הגישה שלי קצת שונה, אני כאן כדי לתת לכם מקסימום ידע וערך כדי שתוכלו כבר עכשיו לשפר את התוצאות של בקמפיינים שלך בפייסבוק.  

ההדרכה מתאימה לי?

  1. ההדרכה מתאימה למי שרוצה להגדיל את הלידים החמים שלו על ספידים.
  2. ההדרכה מתאימה למי שמוכן להשקיע זמן וכסף כדי להצליח לייצר לעצמו קמפיינים מוצלחים
  3. ההדרכה מתאימה למי שלא מוותר בקלות
  4. ההדרכה מתאימה ליזמים רעבים שמוכנים לעשות הכל להגיע לתוצאות שהם רוצים.
  5. ההדרכה מתאימה לבעלי עסקים עם עסק שכבר מגלגל מחזורים בעסק (עסק פעיל)
  6. ההדרכה מתאימה למי ששוקל לקחת חברת פרסום חיצונית ורוצה לדעת לנהל את השיווק בצורה חדש ומדויקת
  7. ההדרכה מתאימה למשווקים שרוצים לחזק את הידע שלהם ולמכור שירותים בבטחון.

למי ההדרכה לא מתאימה?

  1. לכאלה שהם פריקים של הדרכות חינם ולא מיישמים כלום ממה שמלמדים אותם
  2. לבעלי אופי עסקי חלש שמוותרים לעצמם כל פעם שקשה
  3. למי שמבזבז יותר מ-10 דק’ ביום בגלילה בפיד (אנחנו לא רוצים אנשים שצורכים מדיה אלא כאלה שיוצרים)
  4. למי שלא מבין שבלי להשקיע זמן וכסף לעולם לא יהיה לו זמן וכסף.

אוקיי הבנתי גיל! יאללה שלח לי את ההדרכה!

כל הזכויות שמורות לסמארטראק©