תוכן עניינים

אינסטגרם משיקה מודעות RELL בכל האזורים

 

אינסטגרם מקדימה את הרחבת מודעות ה- REELS שכל כך ציפינו לו, המשווקים, כי זה נותן לבעלי עסקים עוד מדיום של פרסום לכלי שאינסטגרם השיקה בתחרות ישירה מול טיק טוק, והפורמט החדש יהיה זמין בכל האזורים מהיום.

בהתאם לאינסטגרם:

“לאחר בדיקה במדינות נבחרות, היום אנו משיקים מודעות ריךס לעולם. רילס הוא המקום הטוב ביותר באינסטגרם להגיע לאנשים שלא עוקבים אחריך ולשלב עולמי הולך וגדל בו ניתן לגלות מותגים ויוצרים. על ידי כל אחד. מודעות אלו יעזרו לעסקים להגיע לקהלים גדולים יותר, ויאפשרו לאנשים לגלות תוכן חדש ומעורר השראה של מותגים ויוצרים. “

כלומר, ‘המקום הטוב ביותר’ לגילוי הוא ככל הנראה מעט מתיחת יחסי ציבור, אך בשורה התחתונה מדובר בשטח נוסף שדרכו תוכלו להגיע לקהל שלכם עם הקידומים באינסטגרם, מה שיכול לספק פוטנציאל משמעותי כאשר אינסטגרם ממשיכה לדחוף את מודעות ה-REELS שלה, במטרה להפוך אותו לאלמנט גדול יותר באפליקציה.  

כפי שניתן לראות בדוגמה, מודעות רילס יוצגו בפורמט מסך מלא ויוצגו בין סרטונים בודדים,  

“כמו בתוכן ווידאו רגיל, מודעות אלה יעבור לולאה ויכולות להיות עד 30 שניות. אנשים יכולים להגיב, לייק, להציג, לשמור ולשתף מודעות סלילים. “

קשה לומר עד כמה יעיל הפורמט, מכיוון שהוא תלוי במידה רבה בקריאייטיב ובאיזו מידה מרתק תוכן המודעה שלך. מודעות TikTok, למשל, משיגות ביצועים טובים יותר כשהן נראות ומרגישות אורגניות, כך שמשתמשים לא פשוט מעבירים את הסרטון עם האצבע ברגע שהם עולים. 

אבל בהחלט, מונטיזציה של סרטונים קצרים היא קשה. Vine גילתה זאת בדרך הקשה, בעוד שאף פלטפורמה אחרת לא הצליחה למזג מודעות בזרמי וידאו קצרים, מכיוון שמשתמשים יכולים לדלג בקלות על ידי הודעות קידום מכירות, ואין אפשרות להכניס אותם באמצע הזרם או לפני ההפעלה, כמו בפלטפורמות אחרות שמחייבות אותך לראות את המודעה.  

אינסטגרם כנראה מקווה שהפורמט הזה, לפחות, יניב תוצאות חיוביות עבור שותפיה המפרסמים.

אינסטגרם השיקה לראשונה מודעות רילס בהודו, ברזיל, גרמניה ואוסטרליה עוד בחודש אפריל, לפני שהרחיבה אותן למותגים בקנדה, צרפת, בריטניה וארה”ב בסוף החודש שעבר. ההרחבה היא חלק מהדחף הרחב יותר של להפוך את המדיום הזה לרווחי ולעשות איך לא? מוניטיזציה,  במטרה לבנות מערכת אקולוגית יותר של סרטונים קצרים, אשר תבטיח באופן אידיאלי כי יוצרי התוכן בעלי אפשרות מוניטיזציה ירוויחו מכך.

אך נדע על הערך האמיתי של הפורמט הזה, בעתיד הקרוב מאוד.  

אינסטגרם לא שיתפה מספרים רשמיים על השימוש ברילס, אך היו”ר של אינסטגרם אדם מוסרי ציין כי האפשרות הולכת וגדלה “הן מבחינת כמות האנשים שמשתפים והן על כמה אנשים צורכים”. אינסטגרם גם אמרה כי Reels ראתה תנופת שימוש ספציפית בהודו, שםTikTok נאסרה לשימוש  (ו- Reels הושקה רק כמה ימים מאוחר יותר) 

אבל זה עדיין דרך הוגנת לתחרות מול  TikTok על תשומת הלב, עם הדו”ח העדכני שחשף כי המשתמשים מבלים יותר זמן ב- TikTok מאשר בפייסבוק או באינסטגרם, פייסבוק ללא ספק תישאר ממוקדת בקידום השימוש ברילס, שכן נראה שהיא מונעת מהמשתמשים בה לעבור ולעבור להישאב למערבולת הבלתי נגמרת של עדכון הווידיאו המותאם ביותר של TikTok.

עם אותה דחיפה מתמשכת, הדבר עשוי להפוך את Reels לאופציה טובה למודעה, אך תוצאות בודדות ישתנו, והפורמט עשוי להתפתח מעט גם לאורך זמן.

יש לכם שאלות? רוצים לקבל דו”ח שיווק לעסק ללא עלות ממקצועני הפרסום בדיגיטל?
השאירו פרטים עכשיו עם הפרטים שלכם ותזכו לדו”ח מלא חזרה למייל שלכם, עם הצעות לשיפור התוצאות בעסק תוך 6 שעות בלבד, וכן ללא עלות!

אהבתם את הכתבה? שתפו אותה ותזכו בהטבות שיווקיות

רוצים ללמוד לעשות קמפיינים שיכניסו לכם לידים ומכירות כמו במשרדי הפרסום הגדולים מבלי להוציא שקל?

רוצים להתייעץ בטלפון עם מומחה שיווק?

יש לכם שאלה? כתבו לנו כאן:

אהבתם? פרגנו בשיתוף זה עוזר לנו ליצור יותר (:

רוצה להגיע ללקוחת חדשים דרך שיווק בדיגיטל | בוטים בווצאפ | AI ?

השאירו פרטים בטופס עכשיו וקבלו מאיתנו תוכנית אסטרטגית חינם לגמרי (גם אם לא תהיו לקוחות שלנו)

מדהים! החלטתם נכון! לשריון פגישת היכרות + בניית אפיון מפורט ללא התחייבות מלאו את הפרטים עכשיו

מהו תקציב הפרסום?
פרסמת ממומן בעבר?
כמה חשוב לך להצליח?

הצלחת! יש לבחור עכשיו בשעה מועדפת לפגישת אפיון צרכים חינם!

לאחר שסיימת, יש למלא את השאלון הבא כדי שנגיע לפגישה עם תוכנית עבודה סדורה!

https://smartrise.co.il/dream-client

כמעט סיימת! 97%

לקבלת שיחת אפיון בת 30 דק' במתנה + קבלת דוגמא חיה עכשיו לווצאפ מלאו את הפרטים!

יש למלא את השם והטלפון שלך

איזה כיף! החלטת לעשות צעד ולהכיר!

השאירו פרטים עכשיו, לאחר מכן תועברו לבחירת יום ושעה שמתאימים לכם

הצלחת! 100%

מיד תקבל הודעת ווצאפ להשלמת התהליך!