העדכון האחרון של אפל של גרסת ה- IOS 14 גרמה לפייסבוק להזיע קצת לשון המעטה (וקצת צחוק)
השינוי הזה גרם לפייסבוק לשנות את מודל הייחוס שלה להמרות שאנחנו מקבלים בחשבון המודעות שלנו
מה זה אומר?
שאם עד כמה הייחוס להמרות שהיינו מקבלים במערכת היה בצורה דיפולטיבית על 28 יום. מעכשיו המערכת תספור לנו את ההמרות במודל שהיה עד כמה נמדד לפי מה שהיינו מגדירים בקבוצת מודעות:
seven days click or view
הדבר גרם לבהלה גדולה בקרב משווקים רבים שקמו לבוקר שבקליק הראשון שהם לחצו על ה- ads manager
הם ראו חושך בעיניים ולאחר כמה שניות שהם נכנסו לתוך קבוצת המודעות זרה להם פעימה.
מה עוד יהיה עלינו בכל הקשור למתחרה הכי גדולה של פייסבוק?
לא טעיתם, כן, אפל.
למה?
כי היא מכתיבה להם מה המשתמש שלהם רוצה הוא גולש באייפון וזה משפיע על כולנו.
אהבתם את הכתבה? שתפו אותה עכשיו עם אנשים שאכפת לכם מהם.
עוד כותרות:
רוצים לשייף את יכולות השיווק בפייסבוק? לייצר יותר לידים בפחות כסף?