gil sapir
Getting your Trinity Audio player ready...
|
בשורות משמחות? מפחידות? מי המרוויח מכל הסיפור הזה? אנחנו המשתמשים? או שבכלל ענקיות הטכנולוגיה?
מנוע החיפוש של GPT או בשמו: search gpt
הולך להיות כלי שהולך לאפשר לכם לבצע חיפושים באינטרנט ללא הצורך ללכת ל- GOOGLE או BING או כל מתחרה שעדיין רלוונטי..
מה שאומר שאתם הולכים לקבל תוצאות ישירות של מה שאתם מחפשים, למשל מתי הולכת להיות ההופעה של ביונסה?
מהו מזג האוויר לשבוע הקרוב, מה קורה עכשיו ברגעים אלו בעולם ועוד המון דברים (תפתחו תראש)
עכשיו כל זה, מבלי לקחת בחשבון האם המידע שהוא מציג לכם הוא אמין, מחורטט, מונפץ, וכל הדברים שאתם כבר מכירים מ-GPT
וזה לא רק OPEN AI,
גוגל שצפתה את המהלך כבר מזמן הטמיעה את GEMINI בתוך מנוע החיפוש כדי לתת תוצאות של טקסט על שאילתות מסוימות
ועדיין לא לפגוע בחווית החיפוש באינטרנט שאיתנו כבר כמעט 30 שנה.
לצד המלחמה, מי שעומד בסכנה אלו האתרים, שלכם, שלי, של הלקוחות שלנו, שלמעשה להופיע במנועי החיפוש ה”אורגניים”
הולך להפוך ללא רלוונטי…
אז האם קידום אורגני מת? לא בטוח, אבל זה כן יפגע בו קשות, כמות החיפושים בגוגל תרד (כבר יורד היום)
משמע הביקוש ירד גם למפרסמים, מה שיכול להוריד את ההכנסות מפרסום ממומן בגוגל בצורה משמעותית.
מה עושים?
בנתיים כלום, אין לכם מה לעשות אלא רק לצפות מה התחרות הזו תגבה מכל אחת מהענקיות, ובסוף בשורה התחתונה מלקוח הקצה, שזה אנחנו.
אבל אנחנו? בכלל המוצר.
לעוד פרטים על SEARCH GPT לחצו כאן