השפעת הבינה המלאכותית היוצרת על חווית המשתמש ברשתות החברתיות

תוכן עניינים

gil sapir
Getting your Trinity Audio player ready...

האם עידן הבינה המלאכותית הגנרטיבית ברשתות החברתיות הוא לטובה?

חידושים טכנולוגיים: בינה מלאכותית ברשתות החברתיות

בתקופה שבה החידושים הטכנולוגיים מניעים את השוק, אחד התחומים המרתקים ביותר הוא השילוב של בינה מלאכותית (AI) ברשתות החברתיות. גל ה-AI היוצר פורץ דרך במהירות ומציע אפשרויות חדשות ומבטיחות לשימושים שונים. אך השאלה היא – האם היתרונות שהם מביאים איתם מועילים באמת לחוויה שלנו ברשתות החברתיות?

שימושים פרקטיים לעומת תוכן מיוצר אוטומטית

לא ניתן להתעלם מהאפשרויות השימושיות של הכלים הללו: עריכת תמונה לפרסומות, יצירת טקסטים מותאמים למטרות שונות ועוד. אך השימוש השוטף של משתמשים הוא זה שמעלה שאלות. האם באמת רוצים משתמשים לשתף פוסטים שנכתבו באמצעות בינה מלאכותית, במקום אלו שיצאו מהמחשבה והרגשת האנושית שלהם?

רשתות חברתיות כמו LinkedIn ו-Facebook כבר ממשיכות לנסות ולהשתמש ב-AI על מנת לייצר תוכן עבור המשתמשים, ואילו X (פלטפורמת טוויטר של אילון מאסק) מדברת על אפשרות להוספת תשובות חכמות מהבינה שהיא יצרה שנקראית Grok AI לפרופילים של משתמשים.

האם זוהי לא דרך לעידוד תוכן שנוצר על ידי בוטים, מה שיכול לסייע לספאמרים ולמחפשי אינטראקציות עם בינה מלאכותית, יותר מאשר לחוויה האמיתית והחברתית שאנו מחפשים ברשת?

חשוב לזכור, שרשתות חברתיות הן, ביסודן, אמצעי לקחת חלק בקהילה אנושית גדולה ולשתף חוויות אישיות. כך הן מאפשרות תחושה של קרבה ומעורבות בעולם שלנו, שרובות נמצא היום ברשתות הללו.

שינוי מעצם היותנו אנושיים

ועם זאת, אנו ממשיכים להתקדם לעבר תקופה שבה ה”חברתיות” נהפכת ליותר ויותר אוטומטית, תחזית שבה LinkedIn אף הכריזה על כוון לשלב בנכונות אלמנטים של AI במערכת הבסיס שלה לעשר שנים הבאות.

זה עלול להביא לבסוף למצב שבו תוכנות הבינה המלאכותית תלמדנה זו מזו והיא תתחיל ליצור תוכן שהוא מבוסס על דברים שהיא יוצרת, וזה למעשה עלול להביא למצב שבו המסר שהבינה היוצרת מייצרת יוצרת גלגולים של מידע מעוותים ולא נכונים . זה יכול להוות מהלך נוקשה שבו אנחנו כבני אדם נתחיל לצרוך מידע שגוי שמבוסס על “דעותיה של הבינה המלאכותית שלומדת מעצמה ונותנת תשובות בביטחון מהתשובות שהיא עצמה יצרה (אבסורד)

תובנות לסיום

אין ספק של-AI יש יתרונות ושימושים ראויים. כלים המיועדים לפשט ולייעל את התהליכים יכולים להוות תוספת חשובה לו הם משלימים, ולא מחליפים, את היצירה האנושית. אך להוות תחליף כבני אדם, זו בעיה או מטרה לא ראויה.

אנחנו עדיין לא יודעים לאן המגמה זו תוביל, אך דבר אחד ברור: המעבר לבינה המלאכותית היוצרת עתיד להביא עמו שינויים גדולים וניכרים, וייתכן שתהיה לנו חשיבות רבה בשימוש הזהיר והמודע בהם אנחנו נעשה שימוש.

יש לכם שאלה? כתבו לנו כאן:

אהבתם? פרגנו בשיתוף זה עוזר לנו ליצור יותר (:

רוצה להגיע ללקוחת חדשים דרך שיווק בדיגיטל | בוטים בווצאפ | AI ?

השאירו פרטים בטופס עכשיו וקבלו מאיתנו תוכנית אסטרטגית חינם לגמרי (גם אם לא תהיו לקוחות שלנו)

כמעט סיימת! 97%

לקבלת שיחת אפיון בת 30 דק' במתנה + קבלת דוגמא חיה עכשיו לווצאפ מלאו את הפרטים!

יש למלא את השם והטלפון שלך

איזה כיף! החלטת לעשות צעד ולהכיר!

השאירו פרטים עכשיו, לאחר מכן תועברו לבחירת יום ושעה שמתאימים לכם

מדהים! החלטתם נכון! לשריון פגישת היכרות + בניית אפיון מפורט ללא התחייבות מלאו את הפרטים עכשיו

מהו תקציב הפרסום?
פרסמת ממומן בעבר?
כמה חשוב לך להצליח?
הצלחת! 100%

מיד תקבל הודעת ווצאפ להשלמת התהליך!

הצלחת! יש לבחור עכשיו בשעה מועדפת לפגישת אפיון צרכים חינם!

לאחר שסיימת, יש למלא את השאלון הבא כדי שנגיע לפגישה עם תוכנית עבודה סדורה!

https://smartrise.co.il/dream-client