עדכונים חדשים מ-LinkedIn על הפצת פוסטים בקבוצות ציבוריות
בעידן שבו מדיה חברתית היא לא רק פלטפורמה לחיבורים אישיים, אלא גם שטח פורה לקידום עסקים ובניית קהילות מקצועיות, LinkedIn משתמשת בחידושיה האחרונים כדי לעודד אינטראקציה ושיח עיסקי פורה.
קבוצות LinkedIn חוזרות לחיים?
למרות שימוש רב בעבר, קבוצות ה-LinkedIn ידעו ימים לא פשוטים, כשהן נפלו קורבן לספאמרים ומתחזים אשר הפכו אותן למעין שטחים מוזנחים ולרובו של זמן, ממש למי שלא היו מעוניינים בחשיפה מוגזמת למודעות והצעות עלובות. ובכל זאת, LinkedIn לא ויתרה, ובשנת 2024 היא מציגה צוהר חדש לעולם הקבוצות האלו.
השינוי הגדול שהוביל LinkedIn הוא השקת קבוצות ציבוריות, אשר, כשמן מרמז, חשופות לצפיה ללא צורך להצטרף אליהן מראש. בד הבדלה זה מספק חוויה חדשה שלמה למשתמשים – האפשרות להיכנס, להתרשם ואז להחליט אם להצטרף לדיונים שמתקיימים בפנים.
המרחב החדש
היוזמה הזו מאפשרת ראות של הדיונים גם לאנשים שאינם חברים בקבוצה, מה שכבר הביא לעלייה של 35% בתרומות היומיות מצד החברים ולמעל 10% במספר הצטרפויות החדשות. השינוי הזה הוא למעשה ניסיון של LinkedIn להחזיר את החיים לפורום שנחשב בעבר כלי עבודה חשוב ואפקטיבי.
הפוסטים שנכתבים בקבוצות הציבוריות יכולים עכשיו להופיע בזמן הריאלי בפידים של החברים, וכך גם ברשתות של חיבורים ראשונים של כותב הפוסט ושל כל מי שמתייחס אליו. הדרך החדשה הזו יכולה להביא לכניסה של משתמשים רבים יותר לקבוצה ולהגביר את ההשתתפות בה.
כיצד זה עובד?
תמונת המצב כרגע היא שרק חברים בקבוצה יכולים להגיב על פוסטים בקבוצה ציבורית. כל אחד יכול להגיב על עדכון בקבוצה, אך כדי להשתתף בדיון עצמו יש להצטרף לקבוצה דרך קריאה לפעולה. השלב הזה יכול להיות משמעותי מאוד לשיווק הקבוצה ובניית קהילה חזקה ומעורבת.
ב-2018, LinkedIn כבר ניסתה לפצח את הנוסחה להצלחה עם קבוצות אבל לא הצליחה לעצור את ההתקפה של הספאמרים. זה לא הרתיע את החברה, שהמשיכה לעדכן את הכללים והתהליכים במטרה להפוך את המוצר לפרויקט משמעותי ושימושי יותר.
עתיד הקבוצות הציבוריות ב-LinkedIn
האם הקבוצות הציבוריות החדשות של LinkedIn שוות בדיקה מחודשת? ממצאי LinkedIn מראים כי עשוי להיות כן, במיוחד למי שכבר יש קהילה פעילה בפלטפורמה. מעבר לכך, כל קבוצה דורשת ניהול מחמיר ומתוכנן כדי להקנות ערך מרבי לחבריה, וזו אמירה שנכונה יותר מתמיד בעידן החדש של הקבוצות הציבוריות.
עדכונים נוספים על קבוצות הציבור של LinkedIn ניתן למצוא בבלוג של החברה.
אל תשכחו, התעדכנות בענייני מדיה חברתית היא לא רק לעלות על הטרנדים החמים, אלא גם להיות בחזית של השינויים והאפשרויות העדכניות ביותר שיש לעולם הדיגיטל להציע. האם כבר נרשמתם לעדכונים? אם לא, עכשיו הזמן להירשם ולהיות מעודכנים בכל החדשות החמות מול כוס קפה בבוקר, ישר לתיבת המייל שלכם!