פייסבוק שחררה לאחרונה את האפשרות לתזמן סטורי בפייסבוק + אינסטגרם, הדבר הזה בלבד עשה סערה בעיקר אצל מנהלי הסושיאל בעולם השיווק הדיגיטלי, ובעיקר לכאלו המנהלים את הסושיאל (הרשתות החברתיות) של הלקוחות שלהם, כמו תזמון פוסטים לעמוד העסקי, לאינסטגרם וכ’ו.
היכולת לתזמן סטוריז היה שמור עד כה למפרסמים במערכת של פייסבוק לקידום ממומן.
מה שדרש ממכם עד כה תקציב פרסום גם אם רציתם לפרסם רק לקהל שעוקב אחריכם.
כמה נקודות חשובות:
1. לא ניתן (עדיין) לתזמן סטוריז דרך הסטודיו של פייסבוק creator studio (מערכת לניהול ותזמון פוסטים בפייסבוק ובאינסטגרם)
2. ניתן לעשות את זה רק דרך אפליקציית ביזנס סוט business suite, שהיא האפליקציה העיקרית לניהול העמודים שלכם בפיסבוק + התגובות באינסטגרם.
אז בואו נראה לפי שלבים איך אנו מתזמנים סטוריז:
1. נכנסים לאפליקציית ביזנס סוט, ובוחרים ליצור סטורי.
2. בוחרים תמונה שרוצים לתזמן ולוחצים על share on.
3. משנים את האפשרות ברירת המחדל של פרסם עכשיו.
4. בוחרים בתזמון מאוחר יותר.
5. בוחרים את היום והשעה שרוצים שהסטורי ייצא.
6. לוחצים על תזמון פוסט.
6. וכאן בלשונית ה- stories אתם יכולים לראות לפי סטוריז מתוזמנים או סטוריז שהתפרסמו כבר.
חשוב לזכור, יש לחבר את האינסטגרם שלכם לביזנס סוט כדי שהסטוריז שלכם יפורסם אוטומטית בשני הפלטפורמות.