עד כה הייתה למפרסמים אפשרות אחת לפרסם טקסט על מודעות + ווידאו, היינו חייבים לשמור על החוקים של פייסבוק, ולא שמים בטקסט יותר מ-20% טקסט בתמונה/ווידאו.
הדבר הצריך מהמפרסמים להתאמץ ולחדד את המסר שלהם בצורה הטובה ביותר כדי לתפוס את תשומת לב הגולש בצורה הטובה ביותר.
אז ב-7.9.20
פייסבוק מודיעה שהיא מורידה את ההגבלות, ואף מורידה לאלתר את הכלי לבדיקת כמו הטקסט בתמונות:
הנה פוסט רשמי שבו הם רושמים את זה:
BIG news for Facebook advertisers:
— Matt Navarra (@MattNavarra) September 22, 2020
Facebook is killing its '<20% text in image' rule for ads
Source: Facebook pic.twitter.com/nP18BSLP7L
והנה ההודעה על השינוי בתוך ה- facebook business help center
הם למעשה אומרים לנו, תראו אנחנו עדיין ממליצים לא לשים יותר מ-20% טקסט בתמונה, כי לפני מה שאנחנו רואים מודעות עם פחות טקסט בתמונה יוצרות תוצאות יותר טובות.
אבל הפעם אנחנו פשוט לא נגביל לכם את המודעות אז תשתוללו (בצחוק)
אז לסיכום, מצד אחד פייסבוק “משחררת את הרוצועה” ומצד שני אומרת לנו תיזהרו עם כמות הטקסט בתמונות, הם רושמים לנו שמודעות הם יותר טקסט יעבדו כרגיל ויגיעו לאותו מספר פוטנציאלי של אנשים גם אם בתמונה יהיה יותר מ-20%, אבל המסר המעורפל הזה , צריך לתת לנו אזהרה, כי יכול להיות שמאחורי הקלעים, האלגוריתם עדיין ייתן קצת פחות חשיפות למודעות קרזה!
אהבתם את הכתבה? שתפו אותה עכשיו עם אנשים שאכפת לכם מהם.
תקליקו על התמונה ותקבלו מתנה!