gil sapir
Getting your Trinity Audio player ready...
|
אז אני הולך לספר לכם פה על 3 חדשות לא פחות ממרעישות בכל מה שקשור לפרסום בפייסבוק ושיווק דיגיטלי בכלל,
לאור התחרות ההולכת וגוברת על תשומת הלב בין פייסבוק / אינטגרם לטיקטוק ענקית הרשת החברתית (מטה) משיקה ממש בימים אלו כלים שנועדו לעזור למפרסמים לייצר יותר הכנסות מהפרסום בפייסבוק.
אז מבלי לחפור יותר מדי, אני רוצה להציג את השיפור המשמעותי הראשון שפייסבוק פיתחה עבורנו המפרסמים:
- הוספת קופון לסל בצורה אוטומטית
מי שמשתמש בפרסום ממומן בפייסבוק לפרסום החנות האינטרנטית שלו, יודע כבר שהוא צריך לממשק את קטלוג האתר לפייסבוק,
למרות שזו משימה אחת מיני רבות (ואחת החשובות כי זה עוזר לפייסבוק לקבל סיגנלים על המוצרים שלכם באתר ואת הפעילויות שהיוזרים עושים)
זו אחת הפלטפורמות הכי ידידותיות למכור מוצרים אונליין בה, בגלל הנוחות, הפוסטים הדינמיים והרימרקטינג המדהים שהיא מציעה.עכשיו יהיה אפשר את אותם הקופונים שאתם נותנים באתר לאפשר להכניס אותם לסל ישירות של הגולש מהמודעה עצמה, מה שחוסך ליוזר את הצורך בלהזין את הקוד קופון בצורה ידנית ועוזר לו לקבל החלטת קניה בצורה מהירה יותר כשרמת הרגש שלו נמצאת במצב הגבוה ביותר.למרות שהפיילוט הזה כרגע, נכון לכתיבת שורות אלו לא יגיע לישראל בזמן הקרוב וינוסה במדינות כמו ארה”ב, קנדה והודו (מדינות עם קבוצות אוכלוסיה רבות) אם הפיילוט שלהם יצליח פייסבוק בהחלט תתן אור ירוק לשימוש של הפיצ’ר הזה ברחבי העולם וגם יגיע אלינו.
- סינון של שאלות בטופס לידים
אולי חלקכם כבר מכירים את הפיצ’ר הזה בתור מפרסמים, אבל למי שלו זה הדרך של פייסבוק להגיד לכם
“טפסי לידים יכולים לייצר לכם גם לידים איכותיים”למה אני רושם את זה?
כי יש תפיסה כזו שטפסי לידים מייצרים אומנם לידים זולים, אבל איכות הלידים היא כבר סיפור אחר ולרוב האיכות תהיה נמוכה,
בחלק מהמקרים זה יהיה נכון, שורה התחתונה הכל תלוי במשפך השיווקי שלכםבעזרת אפשרויות הסינון האלה ניתן למשל לשאול את הגולש שאלה לאחר שהוא לחץ על פתיחת הטופס כמו:
“האם אתה חושב שזה נכון להשקיע בשיווק ממומן בעסק? כן? לא?בהתאם לבחירה שלו (כן או לא) אנחנו יכולים להחליט האם הוא ממשיך לשאלה הבאה או שאנחנו פוסלים אותו ומעבירים אותו לעמוד הבא שאומר לדוגמא:
“מתנצלים אבל כרגע זה כנראה לא מתאים בנינו”
הדבר הנפלא בתהליך הזה שאנחנו ממש חוסכים לעצמינו זמן וכסף באנשים שלא רלוונטיים לנו, ואנחנו לא רלוונטיים להם,
מה שהופך את הליד לאוטומט לליד איכותי.
זה דבר בהחלט מדהים בהתחשב בעובדה שיש עדיין בעלי עסקים היום שאין להם דפי נחיתה או אתר אינטרנט.
- הטמעת טופס לידים של פייסבוק על גבי דף נחיתה
כן ראית נכון! אנחנו מכירים את זה שאנחנו מייצרים קמפיינים ממומנים נניח קמפייני המרות שמובילים לאתר שלנו או לדף הנחיתה שלנו באתר,
ופייסבוק כדי לעודד תגובתיות מהירה של פתיחת האתר שלנו בין אם המהירות האמיתית שלו היא נמוכה יותר, העמוד שלנו נפתח תחת דפדן פנימי של פייסבוק וגורם לטעינה מהירה יותר + זה שנניח בקמפיינים המרות / לייקים וכו’ אנחנו יכולים לראות כשגוללים תמיד צף לנו גם כפתור הנעה לפעולה כמו “צפה עוד” וכד’, הפעם פייסבוק לוקחים את זה לשלב הבא ואומרים לנו, “אתם לא צריכים ליצור טופס באתר תשתמשו בשלנו, זה מהיר, זה מפלח כל מה שרצית לא?”אז כן!מעכשיו כשאנחנו עושים קמפיינים לידים שמובילים לדף נחיתה להרשמה,
יהיה ניתן להוסיף טופס לידים שהגולש עובר לדף הנחיתה תהיה אפשרות בגלילה שיופיע הפופאפ הזה שמניע לפעולה את הגולש להשאיר פרטים:
ועם כל האפשרויות אוטומציה שקיימים לנו שבאים יחד עם טפסי לידים של פייסבוק הדבר הזה הופך להיות נשק קטלני 5! (כי היה רק עד 4 לא?)
והנה הדובדבן שבקצפת:
- הוספת טופס לידים לדף העסקי שלכם!
פשוט וגאוני, למה לעזאזל הם לא עשו זאת קודם? בקרוב תהיה אפשרות לבעלי עמודים עסקיים בגרסה החדשנית שלהם new experience
לאפשר כפתור של “צרו קשר” שיפתח טופס לידים שככל הנראה יחובר למערכת ניהול הלידים הנוכחית ואת זה יהיה אפשר למשוך באמצעות אוטומציה ל-CRM שלנו, אלו חדשות ממש מעניינות, אם יש לכם שאלות אשמח שתשאירו בתגובות למטה, וכמו תמיד אני כאן בשבילכם!