התועלת הכי גדולה X זמן להשיג אותה מבלי XXXXX

או תמונה מפתה

הצהרה חזקה על המוצר/שירות /קורס

כאן תכתוב את ה”סוד” שאתה עומד לגלות לעולם

ה-בעיה הגדולה

כתוב כאן את הבעיות שיש היום בשוק של קהל היעד שלך 

החמרת הבעיה

כאן כותבים מהי התוצאה של חוסר הפעולה / המשכת אותן הפעולות שלא מייצרות את תוצאת החלום האולטימטיבית

הצגת הפתרון האפשרי

תציג את הפתרון האפשרי כלל הדמיות ותמונות שמעוררות את הדמיון של הקורא כדי שינוע לפעולה

הצגת ה-"מה זה לא"

לדוגמא: “זה לא קיצור דרך” זה לא: “לחץ כאן עכשיו על כמה כפתורים ויקרה לך נס”

הצגת ה-"מה זה כן נותן לך"

כאן תרשום מה זה כן נותן לך: לדוגמא: “זו הדרך האמיתית להשיג לקוחות באינטרנט על ידי 1-2-3”

דוגמאות / הוכחות

כאן אתה מציג דוגמאות / הוכחות בדמות מספרים מעיתונות או כתבות ברשת ומביא מספרים אמיתיים שיתיישבו על המציאות

חוזר על ההבטחה הגדולה שלך

מפרט כאן שוב מהם הולכים לקבל בתוכנית/מוצר/שירות ועוד

בונוסים נלווים שמגיעים יחד עם ההצעה

כאן תכתוב מה מקבלים איזה בונוסים (אם יש) ואיך הבונוסים האלה ישרתו את המטרה.

בונוס 1

עדויות (אם יש)

הנעה לפעולה

כאן אתה מציג דוגמאות / הוכחות בדמות מספרים מעיתונות או כתבות ברשת ומביא מספרים אמיתיים שיתיישבו על המציאות

תקצוב בזמן שיש להטבה

ימים
שעות
דקות
שניות
אם אתה רואה הודעה זו זמן פקיעת התוקף של ההטבה עבר, חבל...

הנעה לפעולה נוספת

כאן רושמים להם משפט מחץ כדי לגרום להם ליישם את ההצעה כאן ועכשיו ללא יכולת לוותר

תועלת מספר 2

לדוגמא: שאתם מצטרפים היום לשירות / מוצר / קורס אתם נהנים מ- (מוצר חינמי שכולם לוקחים עליו כסף)

אתם שאלתם, אני עונה!

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לשים הנעה לפעולה יפה וברורה