כאן תכתוב את ה”סוד” שאתה עומד לגלות לעולם
כתוב כאן את הבעיות שיש היום בשוק של קהל היעד שלך
כאן כותבים מהי התוצאה של חוסר הפעולה / המשכת אותן הפעולות שלא מייצרות את תוצאת החלום האולטימטיבית
תציג את הפתרון האפשרי כלל הדמיות ותמונות שמעוררות את הדמיון של הקורא כדי שינוע לפעולה
לדוגמא: “זה לא קיצור דרך” זה לא: “לחץ כאן עכשיו על כמה כפתורים ויקרה לך נס”
כאן תרשום מה זה כן נותן לך: לדוגמא: “זו הדרך האמיתית להשיג לקוחות באינטרנט על ידי 1-2-3”
כאן אתה מציג דוגמאות / הוכחות בדמות מספרים מעיתונות או כתבות ברשת ומביא מספרים אמיתיים שיתיישבו על המציאות
מפרט כאן שוב מהם הולכים לקבל בתוכנית/מוצר/שירות ועוד
כאן תכתוב מה מקבלים איזה בונוסים (אם יש) ואיך הבונוסים האלה ישרתו את המטרה.
כאן אתה מציג דוגמאות / הוכחות בדמות מספרים מעיתונות או כתבות ברשת ומביא מספרים אמיתיים שיתיישבו על המציאות
כאן רושמים להם משפט מחץ כדי לגרום להם ליישם את ההצעה כאן ועכשיו ללא יכולת לוותר
לדוגמא: שאתם מצטרפים היום לשירות / מוצר / קורס אתם נהנים מ- (מוצר חינמי שכולם לוקחים עליו כסף)