המודל החדש שגרם לאלפי עסקים בישראל לפטר את סוכנות הפרסום שלהם ולהכניס לפחות פי 2 יותר מכירות לעסק תוך
39 ימים בלבד, נחשף:
יש לכם תקציב שיווק של למעלה מ-3,000 ₪ בחודש?
הגישו מועמדות עכשיו להצטרפות למודל הראשון מסוגו בישראל, שמקפיץ את ההכנסות עד לפי 4 ב-100 ימים הראשונים,
ומבלי לשלם אפילו...
איך? נסביר בהמשך..
כבעלי עסק אתם חייבים לידים חמים ומכירות כדי להניע את "גלגלי העסק", כל חודש בחודשו,
ליד חם זה ליד שעבר איתכם תהליך, שהוא מוכן
"בשל" לקנות את מה שהצעתם לו, וזה?
אנחנו עושים, אוכלים ונושמים כבר 5 שנים!
ליד קר לעומת זאת? יגיד לכם
"אני צריך להתייעץ עם אישתי"
אבל, לפני הכל?
אנחנו מכריזים:
מודל הריטיינר מת!
ברוך הבא למודל ה-WIN WIN החדש שמגדיל ברגעים אלו ממש כבר ל-308 עסקים בחודש את הרווחים ללא סיכון מיותר.
מרגישים שבכל תחילת חודש אתם מתחילים במינוס על תקציבים שאתם משקיעים בסוכנות הפרסום?
תשלום ריטיינרים?
תשלום למערכות הפרסום?
תשלום עובדים?
ובסוף גם מקבלים לידים לא רלוונטיים, או לידים בעלות גבוהה?
בואו נבדוק את הנוסחה הבאה.
אבל... אם הסוכנות באותו חודש לא מייצרת מספיק לידים,
או נניח ייצרו 50% מאותה כמות ליד, ועלות הליד עלתה פי 2?
המחיר קופץ לשמיים!
אוקיי, אז על מה בדיוק השיטה החדשה שלך מדברת?
איך היא הולכת לשפר לי את המצב הקיים?
הריטיינר יכול להיות חונק, ואף שוחק את הרווחים, מהסיבה הפשוטה, שריטיינר זה סכום קבוע ויציב, ורק בסיטואציה אחת היא יכולה להיות רווחית או “break even” זה, שהסוכנות יודעת מה היא עושה!
יש לה את הניסיון והקבלות להביא אותכם לשלב הבא ולייצר עבורכם סקיילביליות.
אבל כשלא? זה פשוט הפסד חמוץ…
אבל לפני כן...מה הוא מודל השיווק המיושן והפצוע, לעומת החדשני שמשאיר לך כסף בכיס? תמשיך לקרוא..
שיווק על ידי סוכנות פרסום:
תשלום מתקציב המדיה (בין 10%-15%) – מודל זה למעשה לוקח תשלום קבוע מראש “ריטיינר” על ניהול גודל התקציב של המפרסם. דוגמא: אם אתם מפרסמים בחודש לפייסבוק וגוגל 100,000 שקל, העמלה שתשלמו לחברת המדיה שלכם שעושה עבורכם את העבודה נעה בין 10,000 ₪ – 15,000 שקלים לאותו הקמפיין.
היתרון: בעל העסק/מנכ”ל החברה לא צריך להתעסק בנכסים דיגיטליים, או אסטרטגיות שיווק, הוא רוצה למלא את מוקד השיחות הטלפוניות שלו בשיחות ותו לא, כי יש לו את התקציב לעשות את זה.
החיסרון: באם הנכסים הדיגיטליים לא על “העסק” ביום שבו ירצה להשתמש בנכסים הללו ולעבור לספק אחר ייאלץ להכין תהליכי אפיון מחדש בכל פעם.
תשלום ריטיינר לא מבוסס אחוזים: המודל הקלאסי ביותר שקיים, שאומר בעצם שאנחנו משלמים תשלום קבוע מראש, לחברת השיווק שלנו, מה שאומר שחברת השיווק מטפלת לנו בכל נושא השיווק, הקמה, דפי נחיתה, יצירת לידים וכו’.
יתרון: רוב הפעילות נעשית תחת הנכסים הדיגטלים של הלקוח, כמו פיקסל, דפי נחיתה וכו’.
חיסרון: החברה לא מבטיחה לנו שום תוצאה, ואנחנו עלולים למצוא את עצמינו בסוף החודש עם חוב לחברת השיווק כאשר בפועל לא נכנסו לנו פניות.
ישנן חברות מאוד מנוסות שעובדות לפי מודל זה, מודל זה נהוג להיגבות בתחומי השיווק הדיגיטלי בפרסום ממומן, אורגני וקידום אורגני (SEO).
מצד אחד החברות צריכות לדאוג לאינטרס הלקוח, מצד שני ישנן חברות שכל מטרתן היא “הריטיינר” ולא שירות הלקוח.
בגלל זה מודל זה נפרץ ואינו נחשב כמודל המבטיח תוצאות וגם מודל שיוצר חשדנות כלפי בעלי המקצוע.
שיווק בשיטת קניית לידים:
תשלום מבוסס תוצאות (מכירת לידים):
אז המודל האבולוציוני המקדים למודל שתכף אנו נדבר עליו, הוא המודל מבוסס התוצאות הראשון שנולד בעולם השיווק הדיגיטלי.
כיום (עדיין) חברות רבות רוכשות לידים מחברות פרסום שונות משמע הדבר, הזה שהם משלמות על לידים בלבד ולא על מדיה.
חברות הפרסום שמוכרות את השירות הזה יודעות בערך כמה עולה להן לייצר את הליד וכן יודעות למכור אותו בסוף במחיר שישאר להם מזה רווח על העבודה שהם עשו.
המודל הזה נקרא בשמו העתיק גם ארבטרז’ (arbitrage) שכן השיטה הישנה ביותר של מסחר (EXCHANGE) שמטרתו להחליף משהו בתמורה לרווח כספי, כמו בעולם המסחר במט”ח.
אך למודל הזה חסרונות רבים.
מלבד זה שהנכסים הדיגיטליים הן לא של הלקוח שמשלם על הליד, משמע שאם הלקוח יפסיק לעבוד עם ספק הלידים הזה הדבר אומר שכל ההשקעה שלו די ירדה לטמיון וייאלץ לחפש ספק אחר שאיתו ייצטרף להתחיל מ-0. ללא דף נחיתה, ללא מאגר לקוחות =בלי כלום.
בנוסף על כך, העסקים עלולים למצוא את הלידים שלהם נמכרים “מתחת לראדר” גם לעסקים אחרים במקביל מה שנקרא “ליד משומש”
והדבר עלול להוביל לתביעות ספאם מיותרות…
למי זה מתאים?
לבעלי עסקים/חברות עם תקציבים שנעים בין 15,000 ₪ -35,000 ₪ בתקציבי פרסום שכל מה שמעניין אותם שהטלפון לא יפסיק לחייג, ושמוקד המכירות שלהם יוצף בלידים חמים בשביל מטרה אחת בלבד, למכור! למכור! למכור!, להם לא אכפת מהיכן הליד הגיע, או מהפייסבוק, אכפת להם שתגיע כמות לידים רצויה בכל יום.
יתרון: בעל העסק, לא צריך להתעסק עם כלום, הוא מקבל את הליד ישירות למערכת שלו והנציגים מטפלים בהם.
חסרון: לבעל העסק אין שום שליטה על הלידים, או על האיכות שלהם. ברגע שבו “השאלטר” מתקלקל או נכבה, ככה גם העסק שקונה ממנו לידים, במידה והוא תלוי בו.
“אבל מה אם העסק שלי חייב לשמור על בעלות על מערך השיווק שלו אבל מצד שני, המודל העסקי של רכישת לידים מתאימה ליכולות הכלכליות שלי? זה אומר שיצאתי קירח מכאן ומכאן?”
עזבו את השיטות הישנות והפצועות, מתחילים לקבל תוצאות ועכשיו!
אז מה השיטה המדוברת בכל העולם שמעניקה צמיחה כלכלית מטורפת לבעלי עסקים ובזמן כלכך קצר שדואגת להשאיר את כל הנכסים הדיגיטליים אצל הלקוח, לייצר הכנסות ולשמור את הסוס המנצח לנצח ?
מתחילים לשלם רק על תוצאות ועכשיו!
במודל שאנחנו מציעים שנקרא: SUPER מרקטינג 2.0 – רצית, שילמת, קיבלת!
הוא שירות שאנחנו לוקחים על עצמינו את כל העבודה ליצירת טורנדו של לידים עבורכם!
את בניית דף הנחיתה, את העיצוב, את הכתיבה השיווקית, את האינטגרציות בין המערכות CRM לטופס השארת הפרטים באתר, הקמת הקמפיין, עיצוב המודעות כתיבתן והטרגוט שלהם לקהל יעד מדוייק!
מה זה אומר במילים פשוטות?
להמר על הסוס המנצח מבלי לשלם עליו אגורה!
טוב אבל רגע בטוח יש קאץ’ מה אתם מרוויחים מהסיפור הזה?
תפסת אותי……
סתם, אין שום קאץ’ זה העניין ב- WIN WIN, אתה רק צריך לשים את תקציב השיווק (למשל תקציב של 100 ₪ ביום בפייסבוק)
ואנחנו? מרווחים רק שאתם מקבלים לידים/מכירות!
אנחנו נבנה את כל התשתית ליצירת הלידים/מכירות, הקמת קמפיינים, לחקור את הנישה שלך, לייצר מודעות, לכתוב תסריטים, לכתוב מאמרים שמניעים גולשים לפעולה, להקים את עמודי הנחיתה, לחבר את הטפסים, פשוט ה-כ-ל ואתם תשלמו רק על התוצאות! משמע כשאתם תרוויחו אנחנו נרוויח, זה WIN WIN אמיתי!
במודל שלנו אתם מקבלים שירותים בשווי של 63,000 ₪ בשנה! שווה לא?
אבל רגע האם זה על הנכסים הדיגיטליים שלי? איך זה הולך לעבוד?
בגלל שלנו ולכם יש שליטה מלאה על מה שקורה בנכס הפרסומי שלכם, אנחנו יודעים בדיוק כמה לידים ומכירות אנחנו מייצרים לכם, אנחנו נסכם מראש את העמלה עבור הכסף שאנחנו מייצרים עבורכם וככל שאתם תרוויחו? גם אנחנו! , מבלי להשקיע שקל מראש על כל העבודה שלנו.
אתם משלמים רק על מה שאתם מקבלים!
ממש כמו ללכת לסופר מרקט ולרכוש את המוצר ולקחת אותו אליכם, ככה בדיוק אתם מקבלים את הלידים/מכירות שלכם ובכך אתם מגדילים את הרווח בעשרות אחוזים בעסק שלכם.
נגמרו הימים של החתול והעכבר, אין לכם צורך לרדוף אחרי חברת הפרסום שלכם שהיא תביא לכם תוצאות, האינטרס שלנו שהוא שתקבלו שיותר מכירות! משמע כסף בכיס זה המודל העסקי! זו שותפות אמיתית.
למה חייבים לפעול ועכשיו?!
בכל יום, נכנסים עוד ועוד משווקים שמתחילים לשחק במשחק של השיווק באונליין, והמעטים שבהם שחיים את זה כבר שנים, יודעים באמת איך לקחת אותכם מהמצב הקיים (היום) ולהביא אותכם למצב החדש (בעוד X זמן מהיום),
בנוסף על התייקרות המחירים שהולכת וגוברת בכל יום מחדש, בפייסבוק, גוגל, טבולה ואפילו כבר טיקטוק!
*גרף שמייצג את העלות פר ליד לאורך השנה האחרונה.
המשחק מתייקר, השחקנים שנכנסים לפאניקה מהמחירים, נוטשים את הספינה, מפרסמים מתייאשים, מי נשאר?
רק העקשנים והמתמידים ביותר.
כשרון לא יביא אותך להצלחה, העולם מלא באנשים מוכשרים שלא מיצו את הפוטנציאל שלהם
גאונות לא תביא אותך להצלחה - העולם מלא בגאונים שלא מסיימים את החודש
לימודים לא יביאו אותך להצלחה - העולם מלא באנשים מלומדים שלא לוקחים את עצמם לשלב הבא
ה-ת-מ-ד-ה
רק התמדה יכולה להביא אותי ואותך להצלחה שאתה צריך ורוצה, התמדה היא המפתח בשיווק, פרסום וניהול העסק.
אז.. למי מתאימה התוכנית?
- לעסקים עם תקציב פרסום של 3,000 ₪ ומעלה או 10-15 אחוז מהמחזור (הגבוה מבינהם).
- למי שמוכן להגדיל תקציב ככל שהוא מקבל תוצאות
- לעסקים מבוססי לידים או מכירה בחנויות ECOMMERCE
- למי שמוכן לתהליך אמיתי של WIN WIN לטווח ארוך.
איך זה עובד?
- אנו מתחברים למערכות השיווק בעסק (במידה ואין אנחנו מקימים, גוגל, פייסבוק, טבולה, טיקטוק וכו’)
- עושים אפיון מדיוק של קהל היעד ובונים את הקהל שאליו נרצה להוציא פרסום מדויק
- מבררים את המספרים של העסק רואים מה משתלם קודם כל לכם!
- מגישים לכם תוכנית מסודרת ויוצאים לדרך!
- מקבלים כל שבוע סיכום חד כסכין שמשקף בדיוק את התמונה המלאה, כמה לידים קיבלתם כמה מכירות (גם אופליין) פשוט הכל!
- משלמים – החלק הכיפי (:
אתם משלמים עמלות רק על תוצאות!
קיבלתם מכירה/ליד? שילמתם! לא קיבלתם לא שילמתם!
למה לבחור בנו?
- נסיון של מעל 5 שנים בשיווק דיגיטלי
- מעל ל-10 מליון שקלים שהושקעו בתקציבי פרסום
- מעל 50 נישות של עסקים שעבדו איתם
- משלבים את עולם השיווק עם הכלים של האוטומציה העסקית להגדלת התפוקה.
- מעל 250 סוגי קמפיינים שהעלינו לאוויר
- מכסים את כל הפתרונות הטכנולוגיים והשיווקיים עבורכם