אם אתה כבר מוציא 5K, 10K ומעלה על פרסום, אתה מקבל לידים, יש אפילו סגירות פה ושם, אבל.. משהו מרגיש לך בשיווק לא עובד…
במצב הטוב אתה מבין שאתה חייב להיראות אחרת, להישמע אחרת, כדי לקבל לידים טובים,
אבל מה זה לידים טובים? תכף נדבר על זה…
אתה מאוהב בשיווק שלך, ומצד שני לא נכנסים מספיק פניות, לא נכנס מספיק כסף,
“אתה מתגלגל”
וזו טעות קריטית של הרבה מאוד משווקים ובעלי עסקים.
אתה צריך להיות מאוהב בדבר אחד ובדבר אחד בלבד!
במשפך השיווקי! = אסטרטגיה
התחרות הולכת וגודלת מיום ליום, ההרגשה החונקת והמייסרת של “הוצאתי מעל 5K ₪ על השיווק וכלום לא קרה, השירות שלי כזה טוב, מה לעזאזל קורה פה? זה אני דפוק?”
והבעיה העוד יותר גדולה שלך היא, שזה משפיע לך על החיים בצורה אכזרית, על חשבון הבנק, על מצב הרוח ועל המצב המשפחתי…
לידים טובים זה לידים שלא רק חושבים שיש לך את המוצר או השירות שהכי מתאים להם,
הם “צמאים” למוצר שלך כמה שיותר מהר, מבלי לדבר איתך בכלל על המחיר!
התוכנית המתקדמת בישראל ליצירת פניות חמות מדי (כן מדי)
שתיקח את המותג שלך, ותייצר לך מערכת מכירות אוטומטית לגמרי (כמעט 95%) הכוללת:
אתה קולט? 5,000 מסרים ביום, ועם זה אני ואתה צריכים להתחרות, מה הפלא שמצד אחד יש כלכך הרבה מפרסמים ומצד שני כלכך הרבה שמתלוננים שהשיווק שלהם “לא עובד”
שיווק עובד, והוא תמיד יעבוד רק צריך לדעת להעביר את המסר הנכון, לאוזן הנכונה, וזה כשלעצמו בידול רציני.
אלו הסיבות לאי ההצלחה של רבים
1. חוסר הבנה של השוק – לא הבנת את הצורך הבוער של השוק שלך? לא גרמתם להם להבין שאתה או את, זה הפתרון שהם מחפשים? אז… צר לי לאכזב, אבל הפסדתם תמשחק מראש, במקרה הגרוע במקרה הפחות גרוע אתם מתגלגלים….
2. התפזרות – כשאתה נכנס לפרויקט שיווקי אתה חייב להיות IN TO IT, יש המון בעלי עסקים, שמעדיפים לראות נטפליקס באמצעו היום מאשר להתמקד בשיווק שלהם, לא אתה חס ושלום כן.. אבל אלו בעלי עסקים שלא יודעים לשים תפוקוס בלעשות את הפעולות העיקריות שמביאות 80% מהתוצאות!
3. תיאום ציפיות – רוב העסקים חושבים שאם הם ישקיעו 1,000 שקל הם יקבלו 100,000 ₪, מספיק עם זה, 1,000 ₪ לא מספיק אפילו לא לטסטינג ובטח שלא משמש להסקת מסקנות יעילה.
אין לכם תקציב? תשיגו תקציב כאילו החיים שלכם תלויים בזה (למעשה החיים שלכם תלויים בזה..)
ואם אתם לא מוכנים להשיג תקציב? בהצלחה, אבל שום דבר לא יעזור לכם.
למה?
שיווק אורגני לא יביא אתכם לשם,
לא נכנסתם בזמן לפלטפורמה החדשה בשוק עם מסר שתופס את העין ואת הלב?
ההופעות שלכם ייתרסקו! פתרון? ממומן!
הפה לאוזן שלכם הפסיק להבא לקוחות חדשים? פתרון? ממומן!
לאחר שסיימת, יש למלא את השאלון הבא כדי שנגיע לפגישה עם תוכנית עבודה סדורה!