“אין חכם כבעל נסיון”
למה צריך עכשיו יותר מאי פעם ללמוד איך לייצר החזר השקעה (ROI) דרך קידום ממומן בפייסבוק?
*כמות השימושים היומית של משתמשים על פני 8 השנים האחרונות.
אז בסטיסטיקה הנ”ל אפשר להבין את גודל השימוש באפליקציה של פייסבוק שהלכה בגרף חיובי כלפי מעלה ב-8 שנים! זה מדהים!
אין דבר יותר נכון מהמשפט “לשמור אגורה לבנה ליום שחור”
ועדיין, אנחנו רואים המון בעלי עסקים שנתמכים בגאווה מ- “שיוווק מפה לאוזן” פרסום בשלטי חוצות, מגזינים וכו’.
כבר שנים פייסבוק משמשת לעסקים עוגן/מדחף רציני לגלגלי העסק, ובכך נותנת להם אפשרויות בלתי מוגבלות לייצר לידים לעסק, למכור אונליין ואפילו למכור שירותים פיזיים כמו גננות, אדריכלות ועוד.
חברות הנדל”ן שם, חברות הקוסמטיקה.
ואיפה אתה במשוואה?
הרבה מבשרי רעות/אנשים פסימיים חושבים ש….. פייסבוק מתה, אבל למעשה פייסבוק עדיין עם כל השינויים שעולם הדיגטל עובר, האפליקציות החדשות שנכנסות, כמו סנאפ צ’אט, טיק טוק וכו’.
עדיין פייסבוק היא עוגן, ועוגן מטבעו…. לא זז מטר. (אלא עם הלוחות הטקטוניים זזים).
שים את המייל הכי טוב שלך ותקבל ממני את המדריך ישירות חינם ובנוסף תקבל ממני קובץ במתנה לגמרי המדריך אותך על המושגים הבסיסיים שאתה חייב להכיר!
הזמן לא מרחם על השאננים, לכן אם אתה הולך להוריד את המדריך הזה ולא להמשיך ולקחת כלים ליצירת מציאות אחרת עבורך, תעשה לי טובה אל תוריד את המדריך הזה! אבל.. אם אתה מהקומץ שעושה דברים כדי לייצר לעצמו מציאות אחרת/עתיד טוב יותר, אבל פשוט לא מצאת את המדריך הנכון כדי לעשות זאת, זה הזמן שלך לעשות פעולה! ולכן אני מסכים שתוריד את המדריך הזה, אתה מבטיח לי שאתה הולך לעשות ה-כ-ל כדי להצליח.
דמיינו את זה.
תוך 30 יום מהרגע שלחצתם על הכפתור הירוק הזה למעלה, אתם נוחתים “פתאום” למציאות אחרת.
נכנסים לכם יותר לקוחות לעסק, יש יותר טלפונים במשרד, למזכירה שלכם פתאום אין זמן זמן לשים את הלק ב-5₪ שקנתה בסאקרה, ותכל’ס היא מוצפת.
האם מציאות כזו, זה משהו שהיית מעוניין בה? תכל’ס שנינו יודעים את התשובה.
העניין הוא כזה, יש המון אנשים שמנסים לקדם את עצמם בפייסבוק, חלקם התייאשו ואפילו אמרו “פייסבוק מתה” כמו שרשמתי למעלה, חלקם הקשיבו ל”מקדמים” טיפשים.
כאלה שלא השקיעו דקה מעבר לאיזור הנוחות שלהם בלמצוא פתרונות שיווק מהעתיד, ובכך יכולים באמת לתת ערך ללקוחות שלהם, “רודפי בצע” אני קורא להם!
“מוסיפים חטא על פשע”
You name it
למה? כי הם א. גורמים לחוסר אמון לאנשי מקצוע אמיתיים ב. הלקוחות לא רוצים לשמוע על הפלטפורמה ודרך השכנוע הופכת למאוד קשה….
תעשה לי טובה, אוקיי? בחיים, אבל בחיים אל תתקמצן על לרכוש ידע, להעשיר את עצמך בידע ולגדול בשכל ובעסק. אתה תמיד יכול לחפש פתרונות קסם ביוטיוב, אבל יוטיוב לעולם אבל פשוט לעולם לא תספק לך ידע אמיתי! לא סתם קימיים אתרי מידע כמו UDEMY שמלמדים את כל סוגי המקצועות שאפשר להעביר בדיגיטל!
והם…לא זולים! ועדיין מייצרים מליונים מלקוחות ששותים את הידע שיש להם להציע
יאללה מחכה לך בצד השני.
הגבלתי לך את האפשרות לחטוף את המדריך הזה בדיוק ל-5 דק’ בלבד ברגע שנחתת כאן.. אז אם תהיה שאנן.. לא תהיה לך אפשרות להוריד אותו. רק אומר..
שים את המייל הכי טוב שלך ותקבל ממני את המדריך ישירות חינם ובנוסף תקבל ממני קובץ במתנה לגמרי המדריך אותך על המושגים הבסיסיים שאתה חייב להכיר!
כל הזכויות שמורות לסמארטראק© I טל: 0528692688 | מייל תמיכה: info@smartrise.co.il