יש לידים ואין עסקאות?

קבלו עכשיו את הנוסחה המדעית המוכחת והפשוטה לכדי טרלול, שלוקחת כל קמפיין ומייצרת ממנו לפחות

X2-X3-X4

החזר השקעה תוך זמן קצר!

ההדרכה שסוף סוף "תזיז תמחט" בתוצאות שלכם

למה ההדרכה הזו שונה מכל הדרכה אחרת? 

כי אחרי כלכך הרבה שיחות עם בעלי עסקים שהסברתי להם למה הדבר הזה כלכך קריטי עבורם הגעתי למסקנה היחידה והברורה:

הם לא מבינים את הפסיכולוגיה הפשוטה שעומדת מאחורי ההצלחה של הסודות של הקמפיינים שאשכרה, מכניסים מצד אחד כסף, ובצד השני לפחות פי 2, פי 3, ולפעמים גם פי 5 יותר על הכסף שהם הכניסו, 

תחשבו על מכונה כזו שיכולתם להכניס שטר של 200 ולקבל בסוף התהליך 400, 600, 1000 שקלים, נכון שזה היה נחמד? 

זו לא סיסמא!

 

אז כן יש מציאות כזו, והיא עכשיו עובדת להמון עסקים, לא אתמול, לא מחר, עכשיו! 

אחרת איך עסקים הופכים למפלצות בע”מ? חשבתם על זה? למה “רק אתם לא” 

כי יש להם שיטה ברורה להצלחה, שיודעים את הדרך, זה הופך לפשוט לכדי טרלול, אמרתי לכם!

 

“הצלחה בין לילה לוקחת שנים של עבודה קשה”

תזכרו את זה, רק שעכשיו אני הולך להציע לכם קיצור דרך.

בהדרכה אני הולך לגלות לכם מה הופך כל קמפיין של חברה מוצלחת לקמפיין מסחרר שמביא אשכרה לקוחות, כן אנשים ששמים את הזי’טונים (הכסף) עליכם, בלי מכירה מאומצת, בלי לרדוף אחרי הלקוח, מבלי לגרום לו להמון ה-מ-ו-ן התנגדויות. 

אני יודע ששמעתם את זה כבר, אבל את האמת זה לא מדע טילים, צריך רק לפתוח את הראש לדברים הבאים שאני הולך לגלות בהדרכה

מה ההבדל? ההבדל הוא שאני הולך להגיש לכם את כל המידע הזה על מגש של כסף, ומה שאני מצפה בתמורה זה דבר אחד!

ליישם! 

למה? כי אם לא תיישמו, לא תבינו את הערך, אם לא תבינו את הערך לא תייצרו תוצאות שונות ממה שאתם מייצרים היום. ואז לא תזכו להמשיך לקבל ממני מתנות שיהיו שוות לכם בסוף כסף בכיס!

"כדי לעשות שיווק בלתי רגיל צריך לבנות משפכי שיווק בלתי רגילים"

– גיל ספיר – 

**אזהרה**

חלק מהתוכן שאתה או את הולכים לגלות בהדרכה הולך לעשות לכם מהפכה בשיווק העסק, החברה או העמותה שלכם,
לכן תעשו לעצכם טובה ותקשיבו לה עד הסוף במקום לגלול את גלילת המוות האינסופית בפייסבוק וטיקטוק...

טוב אז אחרי שהסכמנו שאתה או את הולכים ליישם את ההדרכה עד לסופה, זה מה שאתם הולכים ללמוד שם:

לפני שאתם הולכים לשים יד על ההדרכה החשובה הזו, אני רוצה למנות כמה בעיות שככל הנראה תוכלו למצוא משהו אחד שמשותף גם לכם, ושאתם חייבים לפתור אותה!

בעיה מספר 1: חשיבת זמן * נסיון = כסף

עסקים קטנים רבים נוטים לחשוב בצורה של “איך אני אביא יותר לקוחות? אני אספר להם כמה זמן אני עושה את מה שאני עושה, כמה עובדים יש לי, כמה תעודות יש לי, ושאני אמין ומקצועי, וזה יביא לי לקוחות!”

טעות חמורה!

מה שאתם בעצם אומרים לאותם אנשים זה, “אין לנו משהו אמיתי ומוצק להגיד על עצמנו אז אנחנו אומרים את מה שכולם אומרים”

בעיה מספר 2: נרקיסיזם

תפסיקו להיות מרוכזים בעצמכם! הרבה מאוד מהמפרסמים והעסקים שאני מכיר חושבים את הדבר הבא:

“אני המומחה, האלוף התותח, ואנשים מכירים אותי, מה זה, אני צריך להיות מפוצץ בעבודה אני לא מבין למה זה לא קרה עד עכשיו. “

עכשיו.. מה שאני כותב כאן זו לא המצאה, זה דברים מהשטח, עכשיו תראו, זה לא משנה אם אתם סופר מקצועיים או תותחי על במה שאתם עושים, אתם צריכים להבין דבר אחד.. בעצם שניים…

 

2. אף אחד לא מכיר אתכם (הרוב)

2 לאף אחד לא אכפת ממכם! הדבר היחיד שאכפת לאנשים ממנו זה עצמם!

תכניסו את זה טוב טוב לראש!

בעיה מספר 3: אין תהליכי מכירה מוסדרים

חלק קריטי במערך השיווק שלכם, אם לא בניתם עד היום מערכת לניהול לידים חכמה, תכף אני אסביר מה זה חכמה ומה זה טפשית, אבל אם אתם עדיין עובדים עם גוגל שיטס / אקסל, תפסיקו עם זה מיד! אין לכם היום ב-2023 זכות לעבוד ככה יותר, זה לא כלכלי, לא אפקטיבי, וזה גורם לכם לשכוח מהלידים שלכם, פשוט ככה!

 

עכשיו מה זו מערכת ניהול לא חכמה? 

 

אם יצא לכם להכיר מערכות CRM יש מערכות פשוטות וזולות ויש מערכות יקרות וחכמות בו נבין רגע את ההבדל בינהים ואספר לכם אילו מערכות אנחנו מטמיעים לעסקים שאנחנו עובדים איתם שעושות להם פשוט פלאים!

בעיה מספר 4: לא בונים מערכת יחסים

אנחנו נלמד עוד מעט מה זה אומר לבנות מערכת יחסים עם הלקוחות שלכם אבל משהו שאתם חייבים להבין זה דבר אחד קריטי שמחסל לכם את כל המכירות מבלי שאתם מבינים, אתם שואלים את עצמכם, למה זה לא הולך? מה הבעיה בקמפיינר? הבעיה באיש המכירות? מה הבעיה לעזאזל?!

אז הנה הדבר שהולך לעשות לכם סדר

לעבוד עם לקוחות זה אומר לבנות מערכות יחסים, שמעתם את הדבר הזה מיליון פעם כבר

אבל אתם יודעים שאתם לא יכולים להיכנס לבר אקראי לראות מישהי או מישהו בפעם הראשונה ולהציע לו או לה להתחתן איתכם נכון? הדבר היחיד שאתם יכולים להציע לו או לה זה בירה, משהו קטן כדי שהיא או הוא יגידו את הכן הראשון ותוכלו לשוחח, וזה השלב של ההכרות זה השלב הקריטי בו אתם מכניסים את הלקוח למעגל שלכם, משלמים עליו פעם אחת (בתנועה של קמפיין ממומן נניח) וזהו הוא שלכם עד שהוא יחליט אם לצאת מהקשר הזה או לא. 

אז איך ממשיכים את הקשר הזה באונליין? 

יפה, הדבר שהכי נכון לעשות כמו שאמרתי לכם כבר זה לבנות אמון, זאת אומרת אתם צריכים לעבוד מול הלקוח שלכם בנוסחת ה-KLT שזה KNOW LIKE TRUST 

זה אומר להכיר אותם (סיפורים, סרטוני עדויות, כתבות עליכם ועוד)

בעיה מספר 5: זול זה היקר החדש

הבעיה של רוב העסקים הקטנים, לא אתם חלילה, זה שהם תקועים בחשיבה מאוד מגבילה, 

חשיבה שמגבילה אותם בפעולות, ולבסוף מגבילה אותם בבנק, 

תקחו לדוגמא את הנתון המזעזע הבא, בישראל תקשיבו טוב, יש קרוב ל300K עסקים ללא שכירים, מה שאומר? שלרוב הם חיים בשרידות מתמשכת ומה שעוד אומר, שאם צורת החשיבה (המודעות) שלהם תמשיך להיות על כמה שיותר לחפש את השירות הזול, זה ממש יוריד אותם לקרשים (מודעות נמוכה)

 

קבלו את זה, קצת אחרי שהקורונה התחילה בזק ניצלו את המעמד החם, ופרסום כתבות איך אפשר לפרסם בזול בגוגל לקבל קליקים ולחיות את החיים בכיף לקבל עבודה ולהמשיך כרגיל, למעשה כל בר דעת יודע או שאולי היה לו ניסיון בפרסום מהסוג הזה, זה ש-50% מהכסף שאתה נותן להם לא הולך בכלל לגוגל, למעשה הם יוצרים תעדופים של תקציב מאוד נמוך שרוב לא מושקע בכלל בפרסום, מספרים ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע. 

 

והדבר הזה לצערי, גורם להרבה אנשים להיכבות ועוד יותר להוריד אותם

 

אז מה היא הבעיה העוד יותר גדולה שלכם שאתם ממשיכים לפעול בצורה הזו?

אחד מהדברים יקרה, הדבר הכי זול זה לא לעשות כלום (ככה חושבים) ומצד שני להשקיע כסף בשביל שנוכל לקבל בצד שנה מזומנים, עכשיו בשפה שלנו, אני רוצה שתבינו איך שני העולמות האלו מתורגמים לכסף שלכם. 

נניח והציעו לכם להקים מערך שיווק טוב ואמיתי שיש מאחוריו כבר לקוחות מרוצים והכל, ונניח שזה עולה לכם 10K שקלים לבנות מערך שיווק אמיתי, אם המוצר שלכם עולה נניח 1,000 שקל (לא חשוב כרגע מה המוצר) ונניח שבניתם משפך שיווק והוא הצליח לייצר לכם פי 2 על הכסף האם זה שווה? לא שווה? תלוי נכון? 

אבל אם אתם לא עושים כלום? יש מושג שנקרא ROI מכירים? זה אומר RETURN ON INVESMENT שזה בפשטות כמות ההחזר על ההשקעה שלכם, אבל שלא עושים כלום זה COI ומה הפרוש שלה? COST OF INACTION שזה אומר עלות אי הפעולה, חשבתם על זה פעם? כמה עולה לכם לא לעשות משהו? 

 

תחשבו על זה ככה, אבי (נניח שזה השם של הבחור שהשקיע 10K בפרסום) החזיר את ה-10K שהוא שם וקיבל בחזרה עוד 10K שאיתם הוא יכול להחליט מה לעשות עכשיו נכון? ולבחור השני נניח נקרא לו רונן, שיש לו פיצריה ברמת השרון, הוא עובד מסביב לשעון, והצענו לו אופציה שאיתה הוא יכול להגדיל את ההזמנות שלו בפיצירה פי 2 אבל הסכום הרתיע אותו ולכן הוא בחר שלא לעשות שום דבר, תארו לכם שהוא נניח כן היה משקיע? אולי הוא היה יכול כל חודש לייצר תוצאות חיוביות על ההשקעה שלו (כמובן שזה יכול גם לקרות ההפך בואו אנו חיים במציאות)

אבל מה שקורה במצב שהוא בוחר לא לעשות? הוא בוחר במודעות מלאה לא לקחת את עצמו לשלב הבא בעסק. 

הבנתם? 

 

מערכת טפשית

מערכת חכמה

בנוסף ברגע ההרשמה אתם תקבלו חוברת עבודה פרקטית בווצאפ ליישום מהיר של ההדרכה, בלי דיבורים באוויר, בלי סיסמאות, עבודה טהורה ואמיתית. בלי בלבולי ביצים.

ובנוסף? מי שיראה את ההדרכה עד הסוף תחכה לו מתנה מטורפת (בשווי אלפי שקלים) במתנה ממני!

לקבלת את ההדרכה עכשיו לחצו כאן:

ואם לא הכרנו עדיין...

שמי גיל ספיר ואני לומד ומלמד שיווק כבר 6 שנים, אחת התשוקות הגדולות שלי שגורמות לי להתפתח כל הזמן זה הרצון לעזור לכמה שיותר אנשים להגיע ליעדים שלהם, ועל ידי כך? אני מרוויח בגדול! כן זו עסקה דו צדדית WIN WIN איך שלא תקראו לזה, העיקר שזה אמיתי! אני מזמין אתכם לקחת חלק בהדרכה הזו כי זה הולך לעשות לך ממש שינוי גדול בעסק ובחיים, מקווה לראות אתכם בעלי העסקים, מנהלי הארגונים שרוצים לקחת את השליטה על הפרסום שלהם ולראות את התוצאות שלהם מגיעות במהירות!

אוקיי למה שאני אסמוך עליך גיל?

פייר שאלה טובה....אז אני פשוט אתן להם לדבר בשמי:

This site is not a part of the Facebook website or Facebook Inc. Additionally, This site is NOT endorsed by Facebook in any way. FACEBOOK is a trademark of FACEBOOK, Inc

כמעט סיימת

חוברת עבודה נשלחת אך ורק לווצאפ, וההדרכה לא תהיה פרקטית בלעדיה

נ.ב
הכנתי לכם בתוך הווצאפ אפשרות לסכם את כל מה שאתם כותבים לקובץ PDF שישלח אליכם בסיום.