כותרות שמייצרות לקוחות ב-3 דק’

תוכן עניינים

gil sapir
Getting your Trinity Audio player ready...

כאנשי שיווק / בעלי עסקים קטנים שיווק זה הדבר הכי חשוב וקריטי בכל מובן שנסתכל עליו,

מה שקורה היום אצל הרבה בעלי עסקים שאני נתקל בהם, ויש לי המון אינטרקציה עם בעלי עסקים קטנים, זה שהשפה שהם חושבים שצריך לדבר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלהם הוא בשפה של תכונות ולא בשפה של תועלות.

עכשיו אני יודע לחלקכם זה אולי נשמע לעוס, אבל לאנשים אין פאקינג מושג!

המון חושבים שאם הם ידברו בשפה כמו:

“נסיון של 20 שנה ומעלה”

“הטובים ביותר בשוק”

“אמינות גבוהה”

“חריצות”

רכב יש ראשונה מרופא, חחח סתם רציתי לראות שאתם עירניים,

עכשיו אם אתם חושבים לעומק על כל אחד מהמשפטים האלה,

מהם בעצם אומרים? מה אותו בן אדם שהמחשבה הזו עלתה לו בראש חושב?

מה שהוא חושב זה:

שהתכונות של אמינות, יחס אישי, ניסיון הם תכונות שגורמות לאנשים להרגיש בטוחים כלפיך,

והאמת? שזה ההפך הגמור, כי מה שאתה משדר לאנשים זה “תשמע אין משהו אחר להגיד לך אז אני אגיד מה שכולם אומרים”

האם אתה הכי טוב בשוק שלך?

אתה מספר אחד?

מי קבע? באיזה מדד?

אתם יודעים בכמה אנשי שיווק נתקלתי שאומרים שהם “החברת שיווק מספר 1 בישראל?

לפחות 200 וזה רק בישראל.

עכשיו נעזוב את זה רגע ובואו נחשוב יחד איך אתם, אתה או את הולכים לקחת את המסרים שלכם או של הלקוחות שלכם ולגרום אשכרה ל-CTR שלכם לצמוח!

תזכרו דבר חשוב, הפעולה היחידה שהיא 20% שמביאה לכם 80% מהתוצאות בפוסטים שלכם היא הכותרת,

וזה לא משנה אם זה פוסט, מאמר, פודקאסט, כל דבר!

עכשיו כותרות / כתיבה שיווקית מתחלקת לכל מיני קטגוריות שעוזרות לנו לפקס את הכתיבה שלנו ולכן אני הולך לרשום לכם כאן 8 סוגים של כותרות שהולכים להביא לכם קליקים מטורפים על המודעה + סיכוי גבוהה ללקוחות משלמים! איך מביאים לקוחות משלמים לאחר שלחצו על המודעה? נדבר על זה בפוסט כאן.

קריטי לכם לדעת – לכל חלק במשפך השיווקי שלכם יש תפקיד חשוב!

למשל אתם יודעים מה התפקיד של המודעה?

אם לא אז הנה הזה: התפקיד של מודעה הוא למכור! אבל לא המכירה שעולה בראש שלכם עכשיו,

התפקיד של הקופי, של התמונה/ווידאו הוא למכור דבר אחד, וזה את הקליק!

התפקיד של דף הנחיתה הוא למכור את מילוי הטופס והשארת פרטים!

ולמעשה בכל שלב שהאווטר שלכם עובר, אתם צריכים למכור לו את החלק הבא בתהליך.

אז אחרי שלמדנו את זה בואו נתחיל:

סוג כותרת ראשונה:

חדשות:

אנשים יש קופצים שהם שומעים את המילה חדשות!

חדש! משהו בשורש המילה חדש תופס אותם כי בתת מודע של כולנו מסתתר שד שאומר לנו שאם אנחנו נפספס משהו אז יקרה לנו משהו שזה נקרא אפקט ה-FOMO הפחד מלפספס, לפספס חדשות לפספס הזדמנות וכו’

דוגמא:

חדש בעולם הטכנולוגי! האייפון החדש שהולך לגרום לכם לחסוך המון זמן בכביש עם היכולות להרים את הרכב שלכם באוויר מעל כולם!

סיפור גבורה:

אנשים אוהבים סיפור גבורה על אנשים אחרים שקרה להם קושי ושהם הצליחו להתגבר עליו,

דוגמא:

“יעל נאבקה שנים בהשמנה שלה, אחרי 13 שנים בהם חטפה קללות, הצקות וחרמות בכיתה, ורגע לפני שהיא החליטה להוציא גם את הרגל השניה מהקצה של הבניין, תפסה אותה מחשבה שלעתיד הפכה אותה להיות “מלכת הכושר של ישראל” ובעזרת זה היא הצילה 359 נשים ממצבי קיצון נפשיים, לכתבה לחצו כאן>>

פחד

אנשים מפחדים, כולנו מפחדים, אבל רוב האנשים מפחדים לאבד את היקרים להם, כסף, זמן ועוד

דוגמא:

מודעה שמדברת על נטרול הפחד היא אולי החלק החשוב ביותר בתהליך הכתיבה.

זריקה ביולוגית אולי נשמעת מפחידה לרבים, אם אתה רגע לפני קבלת החלטה גורלית אם לקחת זריקה או לא,

הנה כמה עובדות שיעזרו לך להבין שאין כל סכנה, 1. 2. 3. 4.

תועלות

אנשים כמו שאמרנו משתמשים בתוכנות ולא בתועלות, מה שאומר “מה יצא לי מזה”

דוגמא:

חברת GP מוטורס גאה להציג את לקסוס G-FORce החדשה עם מנוע V-19 שהולכת לגרום ללב שלכם לדפוק על 200 בכל לחיצה קטנה על הדוושה, ולהתגאות בצליל הרועם שלה כל פעם שאתה נפגש עם חברים, לפרטים על מימון 100% בתשלומים נוחים השאר פרטים כאן>>

תוצאה

טוב אנשים אוהבים להיות פרקטיים בתוצאות, לכן חשוב בכתיבה לכתוב מה התוצאות שניתן להשיג בעזרת המוצר או השירות.

לדוגמא: תוצאה + רגש

סכין הגילוח החדשה BLADE RUNNER של ג’ילט לא רק מסירה את השערות תוך 3 שניות

אלא משאירות את עור שלך רך ואלסטי, מה שיגרום לך להרגיש בטוחה להתחבק עם אהוב ליבך, בלי לחשוב

אם מרגיש “עקצוצים”, לפרטים לחצי עכשיו כאן>>

התנגדות

לאנשים יש המון דעות קודמות, איך אמר איינשטיין “קל יותר לפצח אטום מאשר דעה קדומה”

והתפקיד של כותרות התנגדות היא לפתור את אותה ההתנגדות.

למשל אם למישהו יש דעה שהוא חייב שיהיה לו הון עצמי כדי לקנות נדל”ן ולהרוויח מעסקאות אז הנה כותרת שמטפלת בהתנגדות:

10% תשואה עשה הנדל”ן בישראל לשנת 2021-2022, אבל בכל זאת רוב הישראלים

מרגישים שלקנות נדל”ן זה לעשירים בלבד,

מה אם היינו אומרים לך שכדי לקנות נדל”ן במיליוני שקלים ולהרוויח מעסקאות אקזיט,

אתה לא חייב להשקיע אפילו שקל אחד?

נשמע מופרך? גלה בפנים מה עומד מאוחרי היזם שהתעשר מנדל”ן

חסכון

אנשים אוהבים לחסוך זמן, לחסוך כסף, לחסוך כאב, לחסוך בעיות

וחשוב שמדברים על מוצר או שירות איך הוא פותר את הבעיה באמצעות אחד מהאלמנטים הללו

לדוגמא:

בעלים של עסק? אתה כבר יודע הרבה זמן שאתה חייב להתאמן אבל הזמן והגמישות של חדר הכושר שלך לא נותן לך את המענה? עכשיו אפשר לעשות את במנוי ההיברידי של הולמס וורק, גם חדר כושר עם מאמן אישי מ-5 בבוקר וגם שלם רק עבור הזמן שאתה מגיע?

אז מה נשאר לך לחשוב? הקלק כאן>>

אזהרה

טוב מודעות אזהרה, הם מודעות טריקיות ואני ממליץ לכם להשתמש בהם בחוכמה, למה? כי המילה אזהרה,

תתפוס כל אחד, גם את סבתא שלכם, אבל השאלה הכי קריטית שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא:

האם סבתא שלי היא הלקוחה האידיאלית שלי?

התשובה לרוב היא לא, אז אל תשתמשו במילה *אזהרה!*

בכל הזדמנות אלא בהקשר הנכון.

אתם מפרסים תוכנית הכשרה ליועצים עסקיים?

דוגמא:

אם החלום שלך להפוך ליועץ עסקי מוסמך שעוזר לאלפי עסקים להגיע ליעדים שלהם, **ראה אוזהרת!**

או

“אזהרה למתווכים שרוצים להגדיל את אחוזי הבלעדיות שלהם*

או

“הסכנה שרודפת מאמני כושר אישיים”

עכשיו כל אחד מהדברים האלה הם מדברים לחלק המח הרפטלי, הזחלי למעשה הקדום ביותר, שברגע שהוא קולט סימן אזהרה, סכנה, הוא קודם כל נהיה דרוך, זה דרך אגב למה לכולנו יש בכיס מכשיר שכל היום שולח לנו נוטיפיקציות, בדיוק מאותה הסיבה, כי האפליקציות הללו מחפשות שלכל מי שיש את האפליקציה שלהם במכשיר שהוא יפתח אותה וישתמש בה (תעשו לעצמכם טובה ותשתיקו את ההתראות זה יציל אתכם)

אז כמו שרשמתי תשתמשו בזה בחכמה, ותכתבו בצורה שתשרת אנשים ולא תגרום להם לעשות דברים שהם לא רוצים, תזכרו שמכירה, היא הנגשה, היא שירות, אתם הרופא, אתם לא אנשי מכירות סליזיים שמדברים בטלפון ועושים תנועה ידנית לכיוון הישבן (אסוציאציה ל…אתם יודעים)

בכל מקרה, צאו לבשל עסקאות, זה ישתלם לכם וללקוחות שלכם!

יש לכם שאלה? כתבו לנו למייל office@smartrise.co.il

יש לכם שאלה? כתבו לנו כאן:

אהבתם? פרגנו בשיתוף זה עוזר לנו ליצור יותר (:

רוצה להגיע ללקוחת חדשים דרך שיווק בדיגיטל | בוטים בווצאפ | AI ?

השאירו פרטים בטופס עכשיו וקבלו מאיתנו תוכנית אסטרטגית חינם לגמרי (גם אם לא תהיו לקוחות שלנו)

רוצה לקבל לקבל מדריך שיעזור לך למצוא את לקוח החלומות שלך? זה שרוצה את המוצר שלך ויש לו את הכסף לשלם לך?

אני בטוח שכן..

לקבלת השאלון יש להזין את המייל, ומיד הוא יגיע אליך לתיבת הדוא"ל

קורס הצ'אטבוטים בווצאפ המתקדם בישראל בעלות של 2 כוסות קפה

gift

מתנה! מיני קורס חינם שילמד אותך איך לבנות צ'אטבוט רשמי בווצאפ!

כמעט סיימת! 97%

רוצים לקבל אפיון צ'אטבוט ללא התחייבות וייעוץ שיעזור לכם לבנות מערכת משומנת שתעזור לכם לייצר יותר מכירו? מלאו את הפרטים עכשיו

יש למלא את השם והטלפון שלך

איזה כיף! החלטת לעשות צעד ולהכיר!

השאירו פרטים עכשיו, לאחר מכן תועברו לבחירת יום ושעה שמתאימים לכם

מדהים! החלטתם נכון! לשריון פגישת היכרות + בניית אפיון מפורט ללא התחייבות מלאו את הפרטים עכשיו

מהו תקציב הפרסום?
פרסמת ממומן בעבר?
כמה חשוב לך להצליח?
הצלחת! 100%

מיד תקבל הודעת ווצאפ להשלמת התהליך!

הצלחת! יש לבחור עכשיו בשעה מועדפת לפגישת אפיון צרכים חינם!

לאחר שסיימת, יש למלא את השאלון הבא כדי שנגיע לפגישה עם תוכנית עבודה סדורה!

https://smartrise.co.il/dream-client