תוכן עניינים

פייסבוק משיקה חדרי אודיו בשידור חי והשמעה מחדש של פודקאסטים 

שניהם עבדו קצת, ונבדקו בצורות שונות. אך כעת, פייסבוק מציגה רשמית את אפשרות חדרי האודיו בשידור חי החדשים שלה, כמו גם הפעלה של פודקאסטים בתוך האפליקציה.

ראשית, בחדרי האודיו, התשובה של פייסבוק למגמה החברתית המובילה בתחום. לאחר שהודיעה על האופציה הקרובה בחודש אפריל האחרון, ואז בחנה אותה מול משתמשים בטייוואן במהלך החודש האחרון, פייסבוק מביאה כעת את תכונת חדרי האודיו בשידור חי שלה לאנשי ציבור נבחרים ולקבוצות פייסבוק בארה”ב.

Facebook Live Audio Rooms

כפי שאתה יכול לראות כאן, חדרי האודיו שהושקו על ידי אנשים ו / או קבוצות שאתה עוקב אחריהם, יופיעו בראש העמוד הראשי, מעל לחלונית הסטורי (ראה תמונה ראשונה לעיל). מה שעשוי להעיד על הערך הרב שפייסבוק רואה באופציה הזאת – אבל גם כן, זה המקום שבו ה- Messenger Hangouts מופיעים, כך שהוא מתאים במידה רבה לאפשרות זו.   

משתמשים יוכלו להירשם לתזכורות לחדרי שמע קרובים, בדומה לאירועים, בעוד שתוכלו גם להיכנס לחדרי אודיו מפוסטים של עדכונים (כפי שמוצג בתמונת המסך השנייה לעיל).

Facebook audio rooms

נציין, בדוגמה העליונה, כי בתצוגת המאזינים תהיה גם ‘שורת חזית’ שתישמר למנויים משלמים.

כפי שהוסבר על ידי פייסבוק

“המאזינים יכולים גם להציע תמיכה ולהראות הערכה למארח בחדר בשידור חי על ידי שליחת כוכבים, מה שמקפיץ את המאזינים האלה אל” השורה הראשונה “. “השורה הראשונה” הוא קטע מיוחד המדגיש אנשים ששלחו כוכבים, כך שמארחים יכולים לזהות תומכים (ואולי אפילו לתת להם קרדיט במהלך השיחה!). “

זה יספק דרך נוספת ליוצרים לייצר עוד רווחים ממאצים שהם משקיעים בפלטפורמה הזאת, כאשר כוכבים יוצגו על המסך כדי למשוך את תשומת ליבם של המארחים.

מארחים יוכלו להזמין דוברים מראש, או לבחור מאזינים במהלך השיחה להצטרף אליהם. עבור חדרי אודיו בתוך קבוצות פייסבוק, מנהלים יוכלו לשלוט האם מנחים, חברי קבוצה או מנהלים אחרים מסוגלים ליצור חדר אודיו בשידור חי.

“בקבוצות ציבוריות, גם חברים וגם מבקרים יכולים להאזין לחדר האודיו, אך בקבוצות פרטיות, רק חברים יכולים להאזין.”

החדרים יוגבלו ל -50 אנשים אשר יוכלו לדבר, בעוד שאין הגבלה על מספר המאזינים שיכולים להיכנס. 

בנוסף לכך, המארחים של חדרי האודיו יוכלו גם לבחור עמותה או גיוס תרומות לתמיכה במהלך שיחתם, גם המאזינים וגם המארחים יוכלו לתרום בזמן השידור.

Facebook audio rooms

ההשקה הראשונית של החדרים תציג אישים ציבוריים וקבוצות נבחרות שיוכלו להשיק חדרי אודיו, כאשר פייסבוק תתן למספר יוצרים ואומנים פופולריים לקדם את האפשרות:

  • אמן המוסיקה האלקטרונית המועמד לפרס גראמי, “TOKiMONSTA”, ידון במצוינות נשית ובהתגברות על מכשולים.
  • ראסל ווילסון, שחקן הפוטבול האמריקאי. ידון על איך לאמן את את המוח כמו אתלט מהשורה הראשונה.
  • מפיקה, עיתונאית עצמאית וחוקרת פעילה, רוזה קלמנטה תערוך דיון סביב נושא קבלת האדם האחר בקהילת לטינקס.
  • איך זה לחיות את חייו של שחקן ספורט מקצועי? חדר אודיו בשידור חי בהנחיית הבדרן ואישיות האינטרנט “Omareloff”
  • היזמית החברתית אמנדה נגוין תדבר עם עמיתים לתחום על רדיפת צדק והתקדמות לעבר מטרות בזמנים מקוטבים במיוחד

מנכ”ל פייסבוק, מארק צוקרברג, גם בדק את האופציה בשבוע שעבר, מה שהצביע על ההשקה הקרובה, ועם המשתמשים הפופולריים האלה, גם לנסות את הפונקציה באופן רחב. אין ספק שהוא יראה הרבה משתמשי פייסבוק שמתכוונים, ומקבלים תחושה כיצד הכלי הזה יעיל להם ושהוא עובד.  

“בשבועות הקרובים נרחיב את היכולת של יותר אנשי ציבור וקבוצות לארח חדרי אודיו בשידור חי ולהציג תכונות חדשות לשתי החוויות בחודשים הקרובים.”

פייסבוק מפגרת מאחור, במובנים מסוימים, “Spaces” של טוויטר עכשיו, לכאורה, המובילה במירוץ, מכיוון שההורדות של ה- Clubhouse איטיות ב- iOS (היא עדיין צומחת באנדרואיד לאחר ההשקה האחרונה של אפליקציית Android שלה). עם זאת, פייסבוק עדיין תוכל לזכות, תוך התמקדות בהבאת חדרי אודיו לקבוצות המבטיחות כי שידורי האודיו שלה יישארו רלוונטיים, ויודגשו למשתמשים שהביעו עניין בנושאים אלה.

בנוסף לכך, פייסבוק משיקה רשמית גם את אפשרויות התמיכה החדשות בפודקאסטים שלה, שיאפשרו למשתמשים לגלות ולהאזין לפודקאסטים, מבלי שיצטרכו לעזוב את האפליקציה.

Facebook podcasts

פייסבוק בחנה את האפשרויות החדשות במהלך החודש האחרון וכעת היא אמורה להשיק עם קבוצה נבחרת של פודקאסטרים פופולריים. 

“בתור התחלה, לוח הפודקאסטים הראשוני יכלול את ג’ו בודדן מפודקאסט ג’ו בודדן;” ג’ס מצחיק “של” בזהירות פזיז “מרשת הפודקאסט השחורה ו- iHeartRadio; קלטי נייט, בקה טובין וג’אק ואנק מ- LadyGang;  ניקילה מתיוס אוקומה מ- Side Hustle Pro. ועוד פודקאסטים נוספים ימשיכו להתווסף בשבועות הקרובים. “

“בהמשך הקיץ, נפרסם תכונות נוספות, כמו כיתובים ויכולת ליצור ולשתף קליפים קצרים של פודקאסט. עם הזמן נבנה חוויות חברתיות ייחודיות יותר סביב פודקאסטים המשתמשים במיטב האינטראקטיביות והתכונות המותאמות אישית של פייסבוק.” 

שימו לב לאזכור האפשרות החדשה שלה ‘קליפים קצרים’, שתאפשר בסופו של דבר למשתמשי פייסבוק ליצור ולשתף קטעים קצרים (פחות מדקה) של אודיו בפודקאסט באפליקציה. זה יכול לספק דחיפה משמעותית עבור פייסבוק ולפודקאסטים המעוניינים למקסם את הקידום וגילוי תוכן האודיו שלהם, ולהוסיף דרכים חדשות להגיע ל2.85 מיליארד המשתמשים שלה.

כאמור, שתי האפשרויות נמצאות בפיתוח כבר זמן מה, ולכן אין זה מפתיע לראות אותן מקבלות השקה נכונה. אך זהו שלב מאוד משמעותי עבור הרשת החברתית, אשר מבקשת לבנות יותר אפשרויות מונטיזציה וקידום ליוצרים מכל הסוגים, במטרה לספק להם תמריץ יותר לפרסם בפייסבוק, ולהשאיר את הקהל שלהם מעורב בפלטפורמה…

פייסבוק מציינת גם כי היא מחפשת להתחיל בבדיקת מוצרי שמע נוספים בעתיד הקרוב “כמו יעד האזנה מרכזי והאזנה לאודיו ברקע לסרטונים”.

זה יכול לספק דרכים נוספות לגלות ולעסוק בתוכן אודיו באפליקציה – וכאמור, זה יכול בסופו של דבר לחזק את פייסבוק כדי לזכות בסופו של דבר במירוץ החברתי החדש. 

יש לכם שאלות? רוצים לקבל דו”ח שיווק לעסק ללא עלות ממקצועני הפרסום בדיגיטל?
השאירו פרטים עכשיו עם הפרטים שלכם ותזכו לדו”ח מלא חזרה למייל שלכם, עם הצעות לשיפור התוצאות בעסק תוך 6 שעות בלבד, וכן ללא עלות!

אהבתם את הכתבה? שתפו אותה ותזכו בהטבות שיווקיות

רוצים ללמוד לעשות קמפיינים שיכניסו לכם לידים ומכירות כמו במשרדי הפרסום הגדולים מבלי להוציא שקל?

רוצים להתייעץ בטלפון עם מומחה שיווק?

יש לכם שאלה? כתבו לנו כאן:

אהבתם? פרגנו בשיתוף זה עוזר לנו ליצור יותר (:

רוצה להגיע ללקוחת חדשים דרך שיווק בדיגיטל | בוטים בווצאפ | AI ?

השאירו פרטים בטופס עכשיו וקבלו מאיתנו תוכנית אסטרטגית חינם לגמרי (גם אם לא תהיו לקוחות שלנו)

לזמן מוגבל: מיני קורס חינמי לבניית צ'אטבוטים בווצאפ

מדהים! החלטתם נכון! שריינו עכשיו פגישת אפיון מפורטת ליצירת מסע לקוח שאי אפשר להתעלם ממנו! וכל זה ללא :התחייבות מלאו את הפרטים עכשיו

מהו תקציב הפרסום?
פרסמת ממומן בעבר?
כמה חשוב לך להצליח?

רוצה לקבל לקבל מדריך שיעזור לך למצוא את לקוח החלומות שלך? זה שרוצה את המוצר שלך ויש לו את הכסף לשלם לך?

אני בטוח שכן..

לקבלת השאלון יש להזין את המייל, ומיד הוא יגיע אליך לתיבת הדוא"ל

כמעט סיימת! 50%

אנחנו הופכים כל פעולה ידנית לאוטומטית על ידי בניית תהליכים חכמים לעסקים! מגיע לכם שיחת אפיון ללא עלות בשווי 297 ₪ שממנה תצאו עם דמו מוצר שעובד, ואז תוכלו לקבל את ההחלטה מה הכי נכון לכם!

לאחר מילוי הטופס תישלח לכם הודעה עם דוגמאות

הצלחת! יש לבחור עכשיו בשעה מועדפת לפגישת אפיון צרכים חינם!

לאחר שסיימת, יש למלא את השאלון הבא כדי שנגיע לפגישה עם תוכנית עבודה סדורה!

https://smartrise.co.il/dream-client

איזה כיף! החלטת לעשות צעד ולהכיר!

השאירו פרטים עכשיו, לאחר מכן תועברו לבחירת יום ושעה שמתאימים לכם

הצלחת! 100%

מיד תקבל הודעת ווצאפ להשלמת התהליך!