פייסבוק משיקה חדרי אודיו בשידור חי והשמעה מחדש של פודקאסטים
שניהם עבדו קצת, ונבדקו בצורות שונות. אך כעת, פייסבוק מציגה רשמית את אפשרות חדרי האודיו בשידור חי החדשים שלה, כמו גם הפעלה של פודקאסטים בתוך האפליקציה.
ראשית, בחדרי האודיו, התשובה של פייסבוק למגמה החברתית המובילה בתחום. לאחר שהודיעה על האופציה הקרובה בחודש אפריל האחרון, ואז בחנה אותה מול משתמשים בטייוואן במהלך החודש האחרון, פייסבוק מביאה כעת את תכונת חדרי האודיו בשידור חי שלה לאנשי ציבור נבחרים ולקבוצות פייסבוק בארה”ב.
כפי שאתה יכול לראות כאן, חדרי האודיו שהושקו על ידי אנשים ו / או קבוצות שאתה עוקב אחריהם, יופיעו בראש העמוד הראשי, מעל לחלונית הסטורי (ראה תמונה ראשונה לעיל). מה שעשוי להעיד על הערך הרב שפייסבוק רואה באופציה הזאת – אבל גם כן, זה המקום שבו ה- Messenger Hangouts מופיעים, כך שהוא מתאים במידה רבה לאפשרות זו.
משתמשים יוכלו להירשם לתזכורות לחדרי שמע קרובים, בדומה לאירועים, בעוד שתוכלו גם להיכנס לחדרי אודיו מפוסטים של עדכונים (כפי שמוצג בתמונת המסך השנייה לעיל).
נציין, בדוגמה העליונה, כי בתצוגת המאזינים תהיה גם ‘שורת חזית’ שתישמר למנויים משלמים.
כפי שהוסבר על ידי פייסבוק:
“המאזינים יכולים גם להציע תמיכה ולהראות הערכה למארח בחדר בשידור חי על ידי שליחת כוכבים, מה שמקפיץ את המאזינים האלה אל” השורה הראשונה “. “השורה הראשונה” הוא קטע מיוחד המדגיש אנשים ששלחו כוכבים, כך שמארחים יכולים לזהות תומכים (ואולי אפילו לתת להם קרדיט במהלך השיחה!). “
זה יספק דרך נוספת ליוצרים לייצר עוד רווחים ממאצים שהם משקיעים בפלטפורמה הזאת, כאשר כוכבים יוצגו על המסך כדי למשוך את תשומת ליבם של המארחים.
מארחים יוכלו להזמין דוברים מראש, או לבחור מאזינים במהלך השיחה להצטרף אליהם. עבור חדרי אודיו בתוך קבוצות פייסבוק, מנהלים יוכלו לשלוט האם מנחים, חברי קבוצה או מנהלים אחרים מסוגלים ליצור חדר אודיו בשידור חי.
“בקבוצות ציבוריות, גם חברים וגם מבקרים יכולים להאזין לחדר האודיו, אך בקבוצות פרטיות, רק חברים יכולים להאזין.”
החדרים יוגבלו ל -50 אנשים אשר יוכלו לדבר, בעוד שאין הגבלה על מספר המאזינים שיכולים להיכנס.
בנוסף לכך, המארחים של חדרי האודיו יוכלו גם לבחור עמותה או גיוס תרומות לתמיכה במהלך שיחתם, גם המאזינים וגם המארחים יוכלו לתרום בזמן השידור.
ההשקה הראשונית של החדרים תציג אישים ציבוריים וקבוצות נבחרות שיוכלו להשיק חדרי אודיו, כאשר פייסבוק תתן למספר יוצרים ואומנים פופולריים לקדם את האפשרות:
- אמן המוסיקה האלקטרונית המועמד לפרס גראמי, “TOKiMONSTA”, ידון במצוינות נשית ובהתגברות על מכשולים.
- ראסל ווילסון, שחקן הפוטבול האמריקאי. ידון על איך לאמן את את המוח כמו אתלט מהשורה הראשונה.
- מפיקה, עיתונאית עצמאית וחוקרת פעילה, רוזה קלמנטה תערוך דיון סביב נושא קבלת האדם האחר בקהילת לטינקס.
- איך זה לחיות את חייו של שחקן ספורט מקצועי? חדר אודיו בשידור חי בהנחיית הבדרן ואישיות האינטרנט “Omareloff”
- היזמית החברתית אמנדה נגוין תדבר עם עמיתים לתחום על רדיפת צדק והתקדמות לעבר מטרות בזמנים מקוטבים במיוחד
מנכ”ל פייסבוק, מארק צוקרברג, גם בדק את האופציה בשבוע שעבר, מה שהצביע על ההשקה הקרובה, ועם המשתמשים הפופולריים האלה, גם לנסות את הפונקציה באופן רחב. אין ספק שהוא יראה הרבה משתמשי פייסבוק שמתכוונים, ומקבלים תחושה כיצד הכלי הזה יעיל להם ושהוא עובד.
“בשבועות הקרובים נרחיב את היכולת של יותר אנשי ציבור וקבוצות לארח חדרי אודיו בשידור חי ולהציג תכונות חדשות לשתי החוויות בחודשים הקרובים.”
פייסבוק מפגרת מאחור, במובנים מסוימים, “Spaces” של טוויטר עכשיו, לכאורה, המובילה במירוץ, מכיוון שההורדות של ה- Clubhouse איטיות ב- iOS (היא עדיין צומחת באנדרואיד לאחר ההשקה האחרונה של אפליקציית Android שלה). עם זאת, פייסבוק עדיין תוכל לזכות, תוך התמקדות בהבאת חדרי אודיו לקבוצות המבטיחות כי שידורי האודיו שלה יישארו רלוונטיים, ויודגשו למשתמשים שהביעו עניין בנושאים אלה.
בנוסף לכך, פייסבוק משיקה רשמית גם את אפשרויות התמיכה החדשות בפודקאסטים שלה, שיאפשרו למשתמשים לגלות ולהאזין לפודקאסטים, מבלי שיצטרכו לעזוב את האפליקציה.
פייסבוק בחנה את האפשרויות החדשות במהלך החודש האחרון וכעת היא אמורה להשיק עם קבוצה נבחרת של פודקאסטרים פופולריים.
“בתור התחלה, לוח הפודקאסטים הראשוני יכלול את ג’ו בודדן מפודקאסט ג’ו בודדן;” ג’ס מצחיק “של” בזהירות פזיז “מרשת הפודקאסט השחורה ו- iHeartRadio; קלטי נייט, בקה טובין וג’אק ואנק מ- LadyGang; ניקילה מתיוס אוקומה מ- Side Hustle Pro. ועוד פודקאסטים נוספים ימשיכו להתווסף בשבועות הקרובים. “
“בהמשך הקיץ, נפרסם תכונות נוספות, כמו כיתובים ויכולת ליצור ולשתף קליפים קצרים של פודקאסט. עם הזמן נבנה חוויות חברתיות ייחודיות יותר סביב פודקאסטים המשתמשים במיטב האינטראקטיביות והתכונות המותאמות אישית של פייסבוק.”
שימו לב לאזכור האפשרות החדשה שלה ‘קליפים קצרים’, שתאפשר בסופו של דבר למשתמשי פייסבוק ליצור ולשתף קטעים קצרים (פחות מדקה) של אודיו בפודקאסט באפליקציה. זה יכול לספק דחיפה משמעותית עבור פייסבוק ולפודקאסטים המעוניינים למקסם את הקידום וגילוי תוכן האודיו שלהם, ולהוסיף דרכים חדשות להגיע ל2.85 מיליארד המשתמשים שלה.
כאמור, שתי האפשרויות נמצאות בפיתוח כבר זמן מה, ולכן אין זה מפתיע לראות אותן מקבלות השקה נכונה. אך זהו שלב מאוד משמעותי עבור הרשת החברתית, אשר מבקשת לבנות יותר אפשרויות מונטיזציה וקידום ליוצרים מכל הסוגים, במטרה לספק להם תמריץ יותר לפרסם בפייסבוק, ולהשאיר את הקהל שלהם מעורב בפלטפורמה…
פייסבוק מציינת גם כי היא מחפשת להתחיל בבדיקת מוצרי שמע נוספים בעתיד הקרוב “כמו יעד האזנה מרכזי והאזנה לאודיו ברקע לסרטונים”.
זה יכול לספק דרכים נוספות לגלות ולעסוק בתוכן אודיו באפליקציה – וכאמור, זה יכול בסופו של דבר לחזק את פייסבוק כדי לזכות בסופו של דבר במירוץ החברתי החדש.
יש לכם שאלות? רוצים לקבל דו”ח שיווק לעסק ללא עלות ממקצועני הפרסום בדיגיטל?
השאירו פרטים עכשיו עם הפרטים שלכם ותזכו לדו”ח מלא חזרה למייל שלכם, עם הצעות לשיפור התוצאות בעסק תוך 6 שעות בלבד, וכן ללא עלות!
אהבתם את הכתבה? שתפו אותה ותזכו בהטבות שיווקיות
רוצים ללמוד לעשות קמפיינים שיכניסו לכם לידים ומכירות כמו במשרדי הפרסום הגדולים מבלי להוציא שקל?
רוצים להתייעץ בטלפון עם מומחה שיווק?