gil sapir
Getting your Trinity Audio player ready...
|
משפך שיווק דיגיטלי, או כמו שאני קורא לו “משפך הדלתות” הוא משפך שיווק על ספידים שהתנפח למימדים חסרי תקדים אך בעל שליטה ממוקדת להביא לנו את התוצאה שאנחנו רוצים.
אבל לפני כן בואו נחזור אחרונה טיפה ונבין מה הוא משפך שיווק בכלל ואיך התפתח “ווריאנט הדלתות המסתורי” שאנשי השיווק הגדולים בעולם כבר משתמשים בו.
משפך שיווק “נורמלי” בנוי מ- מודעות למוצר>>יצירת עניין אצל הגולש>>הנעה לפעולה>>פעולה קורת.
אז בואו נפרק את זה, תמשיכו לקרוא..
מהי מודעות למוצר?
מודעות למוצר לרוב זה החלק בו יש לנו מוצר בין אם הוא פיזי או דיגיטלי, ואנחנו מעוניינים למכור אותו או לפחות שאנשים יכירו אותו, בחלק הזה אנו יכולים להתחיל להניע את המוצר על ידי שיתוף המעגלים הקרובים שלנו, שיתוף פוסט בפייסבוק, ואפילו להתשמש בכלים של הפרסום הממומן בפייסבוק או פרסום ממומן בגוגל, אם הגענו לשלב של קידום ממומן שהוא החלק שעוזר לנו לקדם את העסק שלנו בצורה ניכרת (כי פשוט אנחנו משלמים על תשומת הלב) וזה נותן לנו את היכולת למנף את העסק שלנו כך שנוכל להפוך כל שקל שאנחנו משקיעים ל-3.
בחלק השני:
יצירת עניין לגולש בחלק הזה לאחר שתפסנו לו את תשומת הלב על המוצר שלנו.
נגיד ואנחנו אוהבים לשחק בפיפא, ובדיוק עכשיו ראינו פרסום של פיפא 2021 אנחנו כנראה נימשך לפרסום הזה,
ואם ההצעה די מפתה אותנו? אנחנו גם כנראה נקנה את המשחק.
בחלק השלישי:
הנעה לפעולה/הצעת הצעה מפתה, אנחנו מניעים את הגולש לקנות המוצר שלנו ודווקא מהחנות שלנו:
“רק בסופרגיים פיפא 2021 ב-30% הנחה הכוללת שלט רוטט חינם”
זה הרגע שבו הגולש מקבל החלטה לקנות או לא לקנות
ועד לחלק הרביעי שהפעולה קורת.
הגולש רכש וכולם מרוצים.
אבל…..
היום בעולם בכל הקשור לשיווק בדיגיטל החוקים השתנו, יש פי 30 יותר שחקנים, והקרב על תשומת לב הלקוח היא תחרות עזה ועקובה מדם!
אז ככה בעצם נראה משפך שיווק “קלאסי”
התפקיד של משפך קלאסי הוא לבצע סינון בין הגולשים הלא רלוונטיים לגולשים הרלוונטים שיוכלו להיות בעתיד לקוחות ולהוביל אותם צעד אחר צעד להצעה שלנו.
במשפך קלאסי אין הרבה אלמנטים והוא לא מסובך, התהליך שהלקוח עובר הוא ברור והלקוח מבין בכל שלב איפה הוא נמצא.
משפך קלאסי עבד למעשה משנות ה-20 ועד ימינו הנו, בימים בהם עוד נהגו לדפוק על הדלת ולהציע הצעה או פשוט לשים מייל (בדואר הפיזי).
למעשה במשפכים קלאסיים משתמשים רוב החברות הגדולות בעולם, שיש להם את התקציבים הענקיים ואת הכח להתחרות על הלב של הצרכן.
דוגמא: אם יש לכם מוצר או שירות שאתם רוצים למכור ואף אחד ברשת לא מספיק מכיר אותכם או לא מכיר אתכם בכלל, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות או לתת ללקוח שפעם ראשונה נתקל בכם, “שוחד אתי”
מה הוא אותו שוחד אתי? שוחד אתי הוא למעשה משהו שאנחנו נותנים ללקוח “בחינם” כדי שהוא יחליף איתנו משהו אחר. המושג הזה של החלפה הוא למעשה החלפה בין נותן ומקבל בדיוק כמו בכסף, לכן אנחנו לא באמת נותנים משהו בחינם, אלא מחליפים בעבור המשהו הזה משהו, נכון?
אז לאחר שיצרנו את האינטרקציה הראשונה, והגולש קיבל מאיתנו במתנה את מוצר המתנה (שיכול להיות מוצר דיגיטלי אבל גם פיזי כמו: (FreeBook + Shipping) וכבר בדף התודה אנחנו ננסה להעביר מסר לגולש שאיתו עשינו איתו החלפה בדיוק, שהוא צריך להקשיב למה שיש לנו לאמר. ככל הנראה מכיוון שהוא קיבל ממכם משהו ללא עלות, אתם תקשיבו לו כי זו ההרגשה שתהיה ל-90% מהאנשים (ככה עובדת הפסיכולוגיה האנושית)
ואז אנחנו מציעים את ההצעה ללקוח ומקווים שתהיה תגובה (או איזו תגובה מגולש).
אם הגולש החליט לנטוש? ככל הנראה איבדנו אותו (לא באמת, עדיין…) אבל בגלל שהוא נרשם לרשימת התפוצה שלנו אנחנו עדיין יכולים “לטפטף לו מסרים”
ובמידה שכן קנה?
יופי מזל טוב יש לנו לקוח חדש! אבל רגע?… מה קורה מפה? איך זה ממשיך? איך אנחנו מגדילים לו את סל הקניה?
ברוך הבא לעולם הדלתות
שיווק מחתרתי ששייך למשווקי האולימפוס!
הדלת שתוביל את הלקוח שלך לאין סוף אפשרויות לקנות דווקא ממך.
נתקלת פעם בסיטואציה כזו, ששמתם את המייל שלכם כדי לקבל משהו, והרגשתם שאתם פשוט נמצאים בתוך סרט של מישהו? שהוא כל הזמן רודף אתכם, תמיד התוכן שלו נכנס אליכם ראשון, אבל איך שהוא אתם לא יכולים להתנתק ממנו ?
זו הדרך ב-2021 להפוך מאנונימי לסלבריטי בתחומך תוך כמה שבועות.
כשאתה ניצב מול הדלת הראשונה יש לך בדיוק שתי אפשרויות, לפתוח את הדלת הימנית או לפתוח את הדלת השמאלית.
השמאלית תחזיר אותך בדיוק למקום שבו היית תמשיך כרגיל ולא תרגיש איזה שינוי בחייך, אבל… אם תיקח את הדלת הימנית אתה הולך לגלות עד כמה מאורת הארנב עמוקה. (: כן זה ממטריקס.
החוק היחידי והבלתי מעורער במשפך הדלתות הוא: שתמיד הדלת הבאה תוביל לדלת שאחריה.
מה זה אומר בתכ’לס?
נאמר שהכנסנו גולש לעמוד, הוא החליף איתנו מייל בתמורה למה שהצענו לו (שוחד אתי זוכר?)
ושהוא עבר לעמוד שאחרי הצענו לו מה שנקרא בשפה המקצועית OTO (one time offer)
בפשטות, אנחנו מספרים לו בעמוד התודה הזה, שאסור לו לפספס את ההצעה שלנו וזה חייב להיות נכון.
אתה לא יכול להציע משהו, להגיד שהוא נמצא רק פה ואז הגולש יגלה שהפרת את ההבטחה שלך, זה ירגיש סקאמי לגולש הממוצע.
אז לאחר שהצענו לו את ההצעה החד פעמית הזו ומנינו עבורו את כל היתרונות והתועלות שהוא חייב לקחת את ההצעה הזו דווקא עכשיו ודווקא בהנחה הבלעדית שהרגע הוא קיבל.
לרוב האנשים ירצו לקבל איזו ערך נוסף כי הם כבר גולשים חמים, אבל חשוב לציין כי האסטרטגיה הזו תעבוד לך הכי טוב רק אם הלקוח שילם לך תשלום קטן, וזה לא באמת חשוב מה..
בכל מקרה.
אם לאחר ה- SALES PAGE שהצענו לו את ההצעה החד פעמית הוא עדיין מחליט שהוא מוותר אנחנו נרשום לו שהוא מבין שהוא הולך לוותר על הצעה חד פעמית (באמת) וכדי לסיים את ההזמנה שלו של המוצר הראשוני שהוא קיבל מאיתנו הוא צריך “ללחוץ כאן”.
סיכום שלב א(דלת ראשונה).
עד כה זה היה השלב הראשון, כמובן שהמוצר ה-OTO שלנו חייב להשלים את המוצר שהגיע אליו המוכר מלכתחילה. זהו השלב ה-UPSALE הראשון שלנו.
שלב ב:
בשלב הבא לאחר שהוא לחץ על הכפתור, הוא מגיע לעוד דלת (דף) ובדף הזה יש עוד מוצר שהולך לעזור לו עם המוצר או השירות שלו רק שהפעם אנחנו מציעים מוצר יוצר קטן (DOWN SALE) בעלות נמוכה יותר.
כלל אצבע שאנחנו חייבים כל הזמן לשים לנו בראש, הוא שכדי שלקוחות יסמכו עלינו ויקנו מאיתנו מוצרים תמיד הם חייבים לקנות מאיתנו לפחות פעם אחת!
בשלב ב אנחנו גם מציעים הצעה רלוונטית לגולש שהיא גם חד פעמית אבל יותר זולה, ומבקשים ממנו שיעשה את הפעולה שאנו רוצים.
ושוב אנחנו נותנים קישור שאומר “בלחיצה על הקישור להמשך ההזמנה אני מבין שאני הולך לוותר על המבצע החד פעמי”
אם שאלת את עצמך מה עושה לעזאזל המשפט הזה???
אז זה מה שהוא עושה:
המשפט הזה גורם לכדור להיות במגרש של הגולש!
הוא מבין בזה שהוא לוחץ על הקישור הוא בעצם לוקח על זה אחריות,
וזה נקרא בשפה המקצועית SCARSITY –הפחדה אתית.
אם הגולש השתכנע?
הוא כנראה יקנה את המוצר,
ואם לא מדובר בלקוח קשה הרבה יותר.
ולכן אנחנו צריכים לקחת אותו לדלת מס’ 3.
דלת מספר 3 יכולה להיות גם מספר 4 או מספר 5 תלוי במשפך השיווק שלכם, אבל לשם הדוגמא אנחנו נסיים בדלת שלישית.
בדלת הזו לאחר שלא הצלחנו למכור לגולש את השירותים שרצינו למכור לו, אנו מציעים לו אפשרות לקבל מאיתנו שיחת ייעוץ/שיחת התאמה וכד’.
שיחת הייעוץ מטרתה למכור לו שיחת ייעוץ כשעה, אבל לשיחת ההתאמה אנחנו נרשום את הגולש חינם, ובשיחה כבר אנחנו נבין אם המוצר או השירות שלנו רלוונטים ללקוח.
בשלב הזה אנחנו מוציאים מאותו הליד את המקסימום האפשרי שכן, אנחנו מאפשרים לו עדיין להיות לקוח שלנו, ולא סגרנו לו אף דלת בתהליך אלא פתחנו עבורו את כל האפשרויות.
חשוב לזכור: לקוחות לא יציעו את עצמם בתור לקוחות.
התפקיד שלכם הוא לגרום להם להבין כמה ערך אתם נותנים, ובכך רוב הסיכויים לא יהיה להם כלל חששות ועיקובים שיכולים להיות.
בהצלחה!
אהבתם את הכתבה? שתפו אותה עכשיו עם אנשים שאכפת לכם מהם.
עוד כותרות:
מחקר אווטר איך עושים אותו נכון?
רוצים לשייף את יכולות השיווק בפייסבוק? לייצר יותר לידים בפחות כסף?
3 צעדים לבניית סוכן AI מותאם לצרכים שלכם
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… אז הנה הם שלוש הדרכים שבהם אתם תוכלו כבעלי עסקים לבנות לעצמכם צ’אטבוט בוואטסאפ מבוסס בינה מלאכותית
הפלטפורמה המובילה בעולם לבניית סוכני AI
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… אז אם לא הכרתם את Sendpulse היא המערכת המובילה בעולם לניהול העסק, כן עסק, לא התבלבלתי… למה
הדרך הקלה והזולה לבנות צ’אטבוט מבוסס בינה מלאכותית (AI) ב-2025
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… האם יש דרך אחת לבנות צ’אטבוט מבוסס בינה מלאכותית? התשובה היא לא! אבל… בכתבה הזו אנו נסקור
המודל החדש של OPEN AI – GPT 01
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… OpenAI עשתה זאת שוב! מודל חדש מבית החברה מציע שיפורים בבניית קוד, פתרון של בעיות מתמטיות ועוד
צ’אטבוט ווצאפ רשמי כדאי או לא?
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… בוט ווצאפ רשמי הוא אחד הכלים להפצה ושליחת מסרים הכי פופולרי בישראל, למעשה בין כל המדינות בעולם
מה זה בוט ווצאפ לא רשמי יתרונות וחסרונות
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… להקים בוטים או “צ’אטבוטים” בווצאפ בצורה רשמית או לא רשמית, זה לא דבר של מה בכך, יש
תוכנה לחיבור כמה מספרי ווצאפ, טלגרם, סמסים ועוד
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… אם תהיתם לעצמכם האם אפשר לחבר כמה ערוצי תקשורת במקום אחד כמו ווצאפ, טלגרם, מסנג’ר, ואפילו סמסים,
TikTok Notes: הכירו את האפשרות החדשה בדואר הנכנס
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… TikTok מוסיפה את אפשרות ה-IG Notes לדואר הנכנס הקדמה TikTok משיקה אפשרות חדשה לשיתוף מחשבה קטנה בזמן
“X TV: פלטפורמת המדיה החברתית שמשנה את חוקי המשחק בטלוויזה
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… X משיקה אפליקציית טלוויזיה מחוברת חדשה הקדמה: אחרי חודשים של הצצה בתכנים החדשים שלה, פלטפורמת המדיה החברתית
חברת X מול ממשלת ברזיל: חופש הביטוי במאזן עם הסדר החברתי
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… X עומדת בפני חסימה בברזיל: קרב בין חופש הביטוי והסדר החברתי הקדמה: אלכסנדר דה מורס, שופט בבית
כיצד תכונת יצירת קולאז’ עם בינה מלאכותית באינסטגרם
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… התכונה החדשה של אינסטגרם וההשפעה שלה לאחרונה חשפה אינסטגרם עדכון חדש שמאפשר יצירת קולאז’ים אישיים בקלות ובמהירות
מנוע החיפוש החדש של chat gpt הושק, הצטרפו לבטא
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… בשורות משמחות? מפחידות? מי המרוויח מכל הסיפור הזה? אנחנו המשתמשים? או שבכלל ענקיות הטכנולוגיה? מנוע החיפוש של
מטא במגעים לרכישת חמישה אחוזים בענקית המשקפיים EssilorLuxottica
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… מטא בשיחות לרכישת חלק בחברת המשקפיים Essilor Luxottica בשבוע שעבר, The Wall Street Journal דיווחה כי חברת
איך להטמיע API של GPT בתוך בוט ווצאפ
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… כאנשי אוטומציה אחד הדברים הכי חשובים בעידן ה-AI זה לדעת לחבר את המנועים שפה הללו לכלים היומיומיים
המודל החדש של GPT ששורף את הרשת GPT40
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… המודל החדש של GPT4 הלו הוא GPT4O הושק ב- 12.05.2024 והביא איתו כמה בשורות לעולם, והחדשות הטובות
ווצאפ חוללת מהפך בממשק: גרפיקה חדשה, בר חיפוש מורחב ועוד!
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… WhatsApp משיקה אלמנטים חדשים בממשק משתמש WhatsApp, האפליקציה המובילה להודעות מיידיות של חברת Meta, מבשרת על עדכון
“הערות קהילה” ברשתות חברתיות: קהילת המשתמשים במאבק נגד מידע מוטעה
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… השפעת קהילת המשתמשים על אמינות מידע ברשתות חברתיות בעידן בו מידע וחדשות מתפשטים במהירות בלתי נתפסת ברשתות
איך בינה מלאכותית משנה את משחק השיווק
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… מהפכה בשיווק דיגיטלי: יצירת קהלים ממוקדים בעזרת בינה מלאכותית פלטפורמת המדיה החברתית המוכרת בשמה הקודם כ-Twitter מתקדמת
פיצ’ר חדש למפרסמים בפייסבוק להעלאת אחוזי ההמרה
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… חדש – ישן המטרות בבניית קמפיינים ממומנים בפייסבוק יכולות להשתנות, אבל בשורה התחתונה כולם מדברים KPI’S שזה
חדש בצ’אטבוט Grok: שדרוג משמעותי לפתרונות המתמטיים בכתיבת קוד
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… X מתכננת להפעיל את Grok 1.5 השבוע פורסם ב-31 במרס, 2024 על ידי Andrew Hutchinson [/editors/adhutchinson/] מנהל
X מציגה: פלטפורמת צ’אטבוט Grok AI למנויי הפרמיום
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… ענק המדיה החברתית X מרחיב את זמינותו של Grok AI Chatbot בצעד משמעותי, פלטפורמת המדיה החברתית X,
חדשות המטאוורס: תחזיות חדשניות מבית Meta
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… עידן המטאוורס: מסע להיכרות עם הדבר הבא שמטא יוצרת: בשוק האינטרנט המתפתח במהירות, אנו עדים להתפתחויות מחודשות
כל אחד יכול | לבנות צ’אטבוטים מבוססים בינה מלאכותית
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… לאחרונה ערכנו בחברה שידור חי שבו חשפנו את יכולות הבינה המלאכותית בשילוב של צ’אטבוטים. המהפכה עצמה כבר
טיקטוק: מדריך חדש לשיווק אפליקציות בעידן הדיגיטלי
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… טיקטוק חושף תובנות חדשות לשיווק אפליקציות המשפיע במיוחד בעידן בו כל חדשות אנחנו מוצפים במידע חדש כל
השפעת הבינה המלאכותית היוצרת על חווית המשתמש ברשתות החברתיות
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… האם עידן הבינה המלאכותית הגנרטיבית ברשתות החברתיות הוא לטובה? חידושים טכנולוגיים: בינה מלאכותית ברשתות החברתיות בתקופה שבה
רדיט לקראת הנפקה: נתוני ביצועים חדשים ומסלול צמיחה מתוכנן
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… רדיט מפרסם את נתוני הביצועים ואת מסלול הצמיחה המתוכנן לקראת ההנפקה הצפויה כשהעיניים של השוק נעוצות ברדיט
חופש הביטוי מול חוקים מקומיים: האתגרים של פלטפורמת X בהודו ופקיסטן
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… האיזון המורכב בין חופש הביטוי להתחשבות בחוקים מקומיים – המקרה של X (טוויטר) בהודו ופקיסטן אמצעים טכנולוגיים
LinkedIn משיקה קבוצות ציבוריות – פורום חדש לעידון השיח העסקי
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… עדכונים חדשים מ-LinkedIn על הפצת פוסטים בקבוצות ציבוריות בעידן שבו מדיה חברתית היא לא רק פלטפורמה לחיבורים
טיקטוק משיקה: תחרות הסרטים הקצרים השנתית השלישית
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… תחרות הסרטים הקצרים השנתית השלישית של טיקטוק טיקטוק מכריזה על תחרות סרטים השנתית השלישית שלה, ומציעה ליוצרים
Bard Is Now Gemini – המהפכה של GOOGLE כבר כאן!
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… אוקי קבלו את הכותרת הזו! מעכשיו BARD היא GEMINI ומה החדשות שבה?
גוגל GEMINI וכל מה שעומד להגיע
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… ב-13/12/2023 משחררת גוגל את ג’ימיני (Gemini) שהוא למעשה שדרוג משנה חיים (The gemini era) הם קוראים לו,
3 פלטפורמות לבניית צ’אט בוטים בוואסטפ ומסנג’ר ב-2025
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… על בניית בוטים בווצאפ ומסנג’רים אחרים דובר רבות, בינהם קורסים לבניית צ’אטבוטים, בניית בוטים הוא אכן דבר
איך לבצע אימות עסק בפייסבוק?
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… איך נראה תהליך תקין של אימות העסק בפייסבוק? 1. יוצרים אפליקציה בפייסבוק: 2. בוחרים אפליקציה לעסק
הסמארטפון שלכם באמת סמארטפון?
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… הסמאטרפון שלכם באמת חכם? תחשבו על זה רגע, זה שיש לכם מסך עם מיני תוכנות עליו זה
קידום אתרים תוך שילוב אוטומציה ובינה מלאכותית
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… אם יש משהו שמאפיין יותר מכל את תחום קידום האתרים האורגני בשנים האחרונות, הוא העובדה שהכל מונח
שליחת ווצאפ ללא איש קשר
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… שליחת ווצאפ ללא איש קשר אז זהו שאפשר את האמת ממזמן וזו לא איזה משימה קשה במיוחד
כותרות שמייצרות לקוחות ב-3 דק’
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… כאנשי שיווק / בעלי עסקים קטנים שיווק זה הדבר הכי חשוב וקריטי בכל מובן שנסתכל עליו, מה
3 הכלים פורצי הדרך בפרסום בפייסבוק שאתם ממש חייבים לדעת
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… אז אני הולך לספר לכם פה על 3 חדשות לא פחות ממרעישות בכל מה שקשור לפרסום בפייסבוק
10 כלים נוספים של בינה מלאכותית
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… בהמשך למאמר הקודם “18 כלים של בינה מלאכותית שאתם חייבים להכיר” הכנו לכם עוד רשימה של עוד
18 כלים של בינה מלאכותית שאתם חייבים להכיר
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… בשנת 2023, עסקים יכולים לנצל מגוון כלי AI שיכולים לעזור ביצירת לידים, יצירת וידאו ויצירת תוכן. בעזרת
איך לבנות צ’אט בוט לוואטסאפ חינם בשנת 2025
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… אוקי, אז בעלי עסקים רבים מחפשים פתרונות שיווק בווטסאפ לחימום לידים, בניית משפכי שיווק, תזכורות לוובינרים וכיו”ב
מודעת ווידאו בטבולה
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… טבולה הוסיפה היום את האפשרות למפרסמים לייצר בנוסף למודעות הסטטיות של (מודעות ווידאו צריך להגיש בנפרד
איך מחלקים קבצי CSV
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… מכירים את זה שאתם חייבים אבל פשוט חייבים לפצל קבצי אקסל CSV לכמה וכמה קבצים? אז
מהו רובוט וצאפ?
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… מהו רובוטס ווצאפ? רובוט ווצאפ הוא תהליך של שיחה שקורה בין משתמש ווצאפ, לבין רובוט שיודע לענות
פרסום החנות שלכם בטיק טוק באמצעות ווקומרס
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… טיק טוק הכריזה על הפיצ’ר החדש בשיתוף ווקומרס לקידום אתרי סחר בפלטפורמה שלה,בעצם מה שמאפשר באמצעות התקנת
המניה של פייסבוק צנחה ב-26% סיבה לפניקה או שהמשקיעים לחצו על ההדק מהר מדי?
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… היי, בטח ראית שבחמישי האחרון המניה של מטא (פייסבוק) צנחה ב-26% האם זה סימן לעזוב את הפלטפורמה
איך להגיע ללקוח החלומות בעזרת AI
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… אם עד היום הייתם צריכים לעבור “דלת דלת” בעולם הדיגיטלי כדי להגיע ללקוחות שלכם, זאת אומרת לבקר
טיקטוק מכריזה: שיתוף חנויות שופיפיי באפליקציה!
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… טיקטוק מרחיבה את מערכת היחסים שלה עם שופיפיי כדי לספק דרכים נוספות לסוחרים לקדם את המוצרים שלהם
הסוד מאחורי פרסום מאמרים מאתר וורדפרס לרשתות חברתיות בקליק
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… פרסום תוכן בקליק לכל הערוצים שלך אם עד היום היית מעלה תוכן לאתר שלך ולרשתות החברתיות בצורה
איך עובד האלגוריתם של פייסבוק!
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… פייסבוק משתפת כיצד פועל האלגוריתם הידוע לשמצה של חדשות הפיד, שאינו מספק תובנות או טיפים חדשים גדולים,
אינסטגרם משיקה: אפשרויות תרגום בסטורי שלך!
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… אינסטגרם הוסיפה דרך נוספת לשיפור הנגישות, עם הרחבה עולמית! תרגום שפות בסטורי. כפי שניתן לראות בדוגמה זו,
איך להצליח בווידאו בכל רשת חברתית
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… האם אתה מחפש דרכים לשפר את אסטרטגיית השיווק שלך ברשתות חברתיות? רוצים לדעת איך לשלב וידאו בכל
פייסבוק משיקה חדרי אודיו בשידור חי והשמעה מחדש של פודקאסטים
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… פייסבוק משיקה חדרי אודיו בשידור חי והשמעה מחדש של פודקאסטים שניהם עבדו קצת, ונבדקו בצורות שונות. אך
פרסום ממומן באינסטגרם רילס reels
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… אינסטגרם משיקה מודעות RELL בכל האזורים אינסטגרם מקדימה את הרחבת מודעות ה- REELS שכל כך ציפינו
איך מתזמנים סטורי בפייסבוק ואינסטגרם
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… https://www.youtube.com/watch?v=vwcxd9jEOlg פייסבוק שחררה לאחרונה את האפשרות לתזמן סטורי בפייסבוק + אינסטגרם, הדבר הזה בלבד עשה סערה בעיקר
3 כלים חינמיים לריגול מתחרים בפייסבוק
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… https://www.youtube.com/watch?v=W69lIL4UggU&t=72s ישנם 3 כלים עיקריים חינמיים שתוכלו לרגל אחר המתחרים שלכם בפייסבוק, כדי להבין מה לא עובד
המרגל שתקע אותי
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… לא, לא מדובר פה על הסרט של אוסטין פאוורס..מדובר פה על משהו שונה לחלוטין, יכול להיות שאתם
משפך הדלתות
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… משפך שיווק דיגיטלי, או כמו שאני קורא לו “משפך הדלתות” הוא משפך שיווק על ספידים שהתנפח למימדים
מהו מודל ייחוס ואיך הוא עוזר לנו למדוד תוצאות
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… מודל ייחוס – attribution הוא למעשה הדרך שלנו כמשווקים לדעת/להבין, במהלך של פרסום ממומן בעיקר, כמה זמן בציר
שינוי במודל הייחוס החדש של פייסבוק
gil sapir Getting your Trinity Audio player ready… העדכון האחרון של אפל של גרסת ה- IOS 14 גרמה לפייסבוק להזיע קצת לשון המעטה (וקצת צחוק)השינוי